ادموند اختر:کاش گوش‌های فرهاد مجیدی کَر باشد | آوای استقلال
2
دلال‌ها این بازیکن را آوردند تا از کنارش پول بخورند

ادموند اختر:کاش گوش‌های فرهاد مجیدی کَر باشد

  • کد خبر : 18151
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
ادموند اختر:کاش گوش‌های فرهاد مجیدی کَر باشد
بازیکن اسبق استقلال گفت: باید بابت اتفاقاتی که درباره بازیکن خارجی گل گهر سیرجان رخ داد دست مسئولان کمیته انضباطی را بوسید چون حق فوتبال ما بازیکنان با کیفیت است نه بی‌کیفیت.

به گزارش آوای استقلال، در آستانه برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه ماجرای بازیکن خارجی گل‌گهر سیرجان و کسر امتیاز از این تیم همچنان نقل محافل ورزشی به ویژه فوتبالی است. ادموند اختر، درباره دیدار استقلال در جام حذفی، همچنین اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه دیدار استقلال با گل گهر حرف زد:

مسابقه استقلال مقابل نود ارومیه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً استقلال با روند رو به رشدی که داشته مشکلی برای این دیدار ندارد. گرچه جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تا جایی که شنیده ام این تیم ارومیه ای یکی از تیم‌های سرسخت در فوتبال دسته دوم کشور به شمار می‌رود.

اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه دیدار استقلال و گل گهر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فارغ از دو امتیازی که به استقلال برگردانده شد استقلال در این هفته‌ها روند رو به رشدی داشت. گرچه ما بازی زیبایی از استقلال ندیدیم ولی مهم این امتیازهاست. دو روز بعد که بازی زیبا از یاد برود، همه سراغ امتیازات مسابقات را می‌گیرند.

چرا این بحث را پیش کشیدید؟

شنیدم عده ای می‌گفتند بازی استقلال مقابل سپاهان کسل کننده بوده! همان‌ها اگر استقلال این سه امتیاز را نمی‌گرفت امروز منتقد فرهاد مجیدی و استقلال می‌شدند. ای کاش گوش‌های فرهاد مجیدی کر باشد و در این شرایط این انتقادات را نشنود و فقط به قهرمانی بیندیشد. امیدوارم ادامه این فوتبال استقلال به قهرمانی منجر شود.

شنیده اید تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به تغییر نتیجه بازی گل گهر با استقلال موضع گیری کرده اند؟

این حکمی است که فدراسیون صادر کرده و اتفاقا می‌خواستم از کمیته انضباطی تشکر کنم که با این حکم کمک می‌کنند فوتبالیست‌های بی کیفیت به ایران نیایند. چند جمله هم با آنهایی حرف داشتم که این بازیکن را به تیم گل گهر بردند. آقایانی که این بازیکن را به تیم گل گهر بردید این حق امیر قلعه‌نویی نیست. قلعه نویی یک جنتلمن به تمام معناست. آن‌هایی که نزدیک به قلعه نویی هستند اگر رحم داشته باشند این کار را با او نمی‌کردند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

قطعاً آنهایی که این بازیکن گابنی را به گل گهر و قلعه نویی تحمیل کردند می‌خواستند از کنار دلالی اش پول بخورند. من می‌گویم آقایان! نوش جانتان، هر چقدر می‌خواهید پول ببرید ولی لااقل بازیکن با کیفیت بیاورید. امیرقلعه‌نویی چه گناهی کرده که به شما اعتماد داشته و حالا باید سه بازی تیمش سه بر صفر شود. کسر ۹ امتیاز قطعاً از طرف تیم گل گهر قابل جبران است ولی من مطمئن هستم این تیم به مشکل برمی‌خورد. شک ندارم اگر این ۹ امتیاز از استقلال و یا پرسپولیس هم کم می‌شد آنها هم نسبت به این موضوع معترض می‌شدند. امیدوارم فدراسیون به این روند خوبی که در پیش گرفته پایبند باشد تا لااقل بازیکنان با کیفیت در فوتبال ایران حضور پیدا کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18151

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.