ادعای استقلال درباره بازی با پیکان؛۳-۰ می‌خواهیم | آوای استقلال
0

ادعای استقلال درباره بازی با پیکان؛۳-۰ می‌خواهیم

  • کد خبر : 5272
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۶
ادعای  استقلال درباره بازی با پیکان؛۳-۰ می‌خواهیم
پس از اینکه کمیته انضباطی درباره بازی سایپا و پیکان، اکنون استقلالی ها نیز مدعی هستند باید نتیجه دیدار آنها و خودروسازان نیز تغییر کند.

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یکشنبه شب رأی دیدار جنجالی سایپا و پیکان را صادر کرد که طی آن، پیکانی ها به دلیل انجام ۶ تعویض و یک تعویض غیرمجاز، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام شدند و اکنون این رأی، باعث اعتراض استقلالی ها شده است.

پس از اپیدمی ویروس کرونا، فیفا قانونی را ابلاغ کرد که طی آن تیم ها مجاز به انجام ۵ تعویض خواهند بود ولی شرط انجام این تعویض ها بدین صورت است که در جریان بازی، هر تیم تنها در ۳ زمان می تواند بازیکنانش را تغییر دهد که بین دو نیمه بازی شامل این ۳ نوبت نمی شود.

در دیدار استقلال در برابر پیکان، خودروسازان در جریان بازی و در دو نوبت، سه تعویض خود را انجام دادند و در دقیقه ۸۸ در حالیکه آنها قصد انجام تعویض های چهارم و پنجم را داشتند، پس از انجام چهارمین تعویض خود، رضا کرمانشاهی داور مسابقه بازی را به جریان انداخت و تعویض پنجم همزمان با تعویض چهارم صورت نگرفت و پس از بیرون رفتن توپ، علی عبدالله زاده به عنوان آخرین تعویض پیکان وارد زمین مسابقه شد که علت این امر، اشتباه داور چهارم و تأخیر در انجام تعویض ها عنوان شد.

اما پس از رأی امروز کمیته انضباطی درخصوص دیدار سایپا و پیکان، حالا استقلالی ها نیز مدعی شده اند که خودروسازان در آن بازی دست به تخلف زده و باید نتیجه آن دیدار تغییر کند. در بیانیه رسمی باشگاه استقلال آمده است: «با اعلام فدراسیون فوتبال، مصاف تیم‌های پیکان و سایپا به دلیل انجام شش تعویض از سوی تیم پیکان، ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام شد.

گفتنی است پیش از این تیم استقلال در بازی با پیکان تجربه‌ای مشابه داشت و تیم پیکان تعویض‌های خود را در ۴ نوبت انجام داد که خلاف قانون بود و همین امر علاوه بر اینکه غیر قانونی بود، در ایجاد وقفه در بازی هم موثر بود. باشگاه استقلال صبح روز سه‌شنبه با ارائه اسناد خود به فدراسیون فوتبال، حقوق حقه خود را مجددا در خصوص آن بازی پیگیری می‌کند.»

استقلالی ها که نسبت به داوری دیدار بازی با صنعت نفت معترض هستند، در بند پایانی این بیانیه خبر داده اند که از حاج ملک شکایت می کنند. در بند پایانی این اطلاعیه آمده است: « همچنین باشگاه استقلال از داور بازی با صنعت نفت آبادان، حمید حاج ملک هم شکایتی جداگانه به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5272

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.