احتمال دعوت  یزدانی و مرادمند به تیم ملی | آوای استقلال
2

احتمال دعوت  یزدانی و مرادمند به تیم ملی

  • کد خبر : 10126
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
احتمال دعوت  یزدانی و مرادمند به تیم ملی
مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی در حالی که تیم ملی باید در شهریور ماه در انتخابی جام جهانی (درمرحله گروهی) مقابل رقبا قرار بگیرد، خط دفاع تیم ملی را با معادلات تازه‌ای رو به رو خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی در حالی که تیم ملی باید در شهریور ماه در انتخابی جام جهانی (درمرحله گروهی) مقابل رقبا قرار بگیرد، خط دفاع تیم ملی را با معادلات تازه‌ای رو به رو خواهد کرد.

پورعلی گنجی مدافعی است که در سال‌های اخیر همواره در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته و موفقیت‌های بسیاری را هم به دست آورده است. او که اکنون عضو باشگاه شن‌زن چین است در آخرین بازی تیمش با پارگی رباط پا مواجه شد.

این مصدومیت در شرایطی به وجود آمد که این مدافع بلند قامت چرخش سختی روی پای چپش داشت و نتوانست به خوبی تعادل خودش را حفظ کند تا بعد از صعود تیم ملی به مرحله گروهی با یک مصدومیت سخت مواجه شود.

با توجه به مصدومیتی که برای پورعلی گنجی به وجود آمده به احتمال زیاد سیاوش یزدانی یکی از مدافعان استقلال در اردوی بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت.

محمد حسین مرادمند نیز یکی از شانس‌های دعوت شدن به تیم ملی است و بعید نیست که این مدافع نیز در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10126

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.