احتمال دعوت استقلالی های جدید به تیم ملی؛ وریا سورپرایز جدید دراگان؟ | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال؛

احتمال دعوت استقلالی های جدید به تیم ملی؛ وریا سورپرایز جدید دراگان؟

  • کد خبر : 10453
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
احتمال دعوت استقلالی های جدید به تیم ملی؛ وریا سورپرایز جدید دراگان؟
با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و عارف غلامی نسبت به اردوی قبلی مطمئناً کادر فنی تیم ملی در این پست احساس نیاز کرده و به نظر می‌رسد بازیکنان جدیدی در پست دفاعی تیم ملی به اردو بعدی این تیم دعوت شوند.

به گزارش آوای استقلال، دیدار فینال رقابت های جام حذفی یکشنبه شب در حالی بین تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد که برای برگزاری این دیدار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان و مجتبی خورشیدی مربی و سرپرست تیم ملی با حضور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان این دیدار را از نزدیک به تماشا خواهند نشست.

نکته قابل توجه اینکه با توجه به فاصله کم باقی مانده تا مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به نظر نمی رسد در اهداف و برنامه‌های اسکوچیچ برای آماده‌سازی تیم ملی تغییرات آنچنانی به وجود آمده و کادر فنی این تیم به احتمال زیاد با همان نفرات قبلی و عمده بازیکنانی که در بحرین تیم ملی را همراهی کرده و زمینه‌های صعود را فراهم کردند ادامه خواهد داد.

با این حال با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و عارف غلامی نسبت به اردوی قبلی مطمئناً کادر فنی تیم ملی در این پست احساس نیاز کرده و به نظر می‌رسد بازیکنان جدیدی در پست دفاعی تیم ملی به اردو بعدی این تیم دعوت شوند.

این در حالی است که طی مدت اخیر محمدحسین مرادمند به همراه سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در خط دفاعی استقلال عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و شاید در دیدار یکشنبه شب حتی این افراد نظر مربیان تیم ملی را هم برای دعوت به اردوی این تیم جلب کنند ضمن اینکه بازیکنانی مانند وریا غفوری، محمد‌نادری و فرشید اسماعیلی به همراه مسعود ریگی، مهدی مهدی پور و ارسلان مطهری نیز در صورت درخشش در دیدار فینال جام حذفیی از شانس خوب برای دعوت به اردوی تیم ملی برخوردار هستند.

البته وریا این روزها دوباره با آمادگی خوب گذشته بازگشته و شاید سورپرایز اسکوچیچ در اردوی بعدی، دعوت کاپیتان استقلال به تیم ملی باشد‌.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10453

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.