احتمال برگزاری ۳ دربی در مهرماه! | آوای استقلال
1
عجیب اما واقعی

احتمال برگزاری ۳ دربی در مهرماه!

  • کد خبر : 10169
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
احتمال برگزاری ۳ دربی در مهرماه!
رقابت‌های فوتبال باشگاهی در ایران هفته آینده با برگزاری دیدارهای جام حذفی از مرحله نیمه نهایی و فینال را پایان می رسد تا به این ترتیب تقویم فوتبال کشورمان نیز بسته شود.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که با برگزاری رقابتهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایران به خصوص استقلال و پرسپولیس فرصتی را برای استراحت نداشته و باید از حالا خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها کنند.
بر همین اساس پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت و استقلال نیز در امارات با الهلال دیدار می‌کند که بر همین اساس در صورت برتری این دو تیم و با توجه به اینکه مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز مجدداً قرعه کشی خواهد شد این احتمال وجود دارد تا دیدار دربی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور مان این بار در همین مرحله در آسیا تکرار شده تا برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی بشود. البته اگر دو تیم در مرحله یک چهارم نیز با هم دیدار نکنند در صورت برتری مقابل  رقبای خود در این مرحله، این بار به طور حتم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند تا از بین آنها یک تیم راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شود و نکته قابل توجه این که هر دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در مهرماه برگزار خواهد شد.
اما در صورت برگزاری دربی آسیایی در مهرماه این دیدار تنها دربی برگزار شده در مهر ماه سال جاری نخواهد بود چرا که در صورت قهرمانی استقلال در رقابت‌های جام حذفی، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدار سوپرجام نیز قرار است قبل از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و احتمالاً در اوایل یا اواسط مهرماه برگزار شود.
نکته جالب دیگر اینکه به احتمال زیاد فصل جدید لیگ نیز مهر ماه آغاز خواهد شد و طبق قرعه کشی اگر استقلال و پرسپولیس قرار باشد در هفته های ابتدایی به مصاف یکدیگر بروند یک بار دیگر دو تیم یک دربی دیگر را در مهرماه برگزار خواهند کرد تا به احتمال زیاد مهر ماه سال ۱۴۰۰ از حاد آبستن حوادث زیادی در پی برگزاری ۳ دربی احتمال باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10169

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.