اجازه تبانی ندهید! | آوای استقلال
1
لزوم استخدام داور برای باشگاه ها

اجازه تبانی ندهید!

  • کد خبر : 30467
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
اجازه تبانی ندهید!
حتما همه اهالی فوتبال، برنامه ورزشگاه و افشاگری شجاعانه علی میرزابیگی را دیده اند.

به گزارش آوای استقلال، اگر هم برنامه را ندیده باشند آنقدر در فضای مجازی وایرال شد که قطعا بسیاری از علاقمندان فوتبال توانستند آن را تماشا کنند.

اما به نظر می رسد به جای علاقمندان به فوتبال، مسئولین باشگاه ها باید این برنامه و ویدئو را ببینند!

مدیرانی که در کل فصل با هزار مصیبت و جان کندن تیم داری می کنند، تیم های خصوصی و دولتی به اسم استقلال که زیر بار هزینه های هنگفتِ تیم داری کمر خم می کنند اما به عشق هواداران یا شهر و استان شان دشواری ها را تاب می آورند اما با یک ناداوری حاصل رنج و زحماتشان به باد می رود!

مدیران که بارها شاهد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم شان نسبت به داوری بوده اند اما شاید آن را به حساب “توجیه” می گذاشتند، حالا با دیدن این فیلم حتما دستشان آمده که تمام تیم های لیگ چطور قربانی کمیته داوران شده اند تا یک تیم خاص نتیجه بگیرد!

کنار همه هزینه های ریز و درشتی که باشگاه داری دارد، به نظر می رسد برای  استخدام یک داور به روز که جدیدترین  تغییرات قوانین داوری را بداند تا کمیته داوران دیگر نتواند سر تیم ها کلاه بگذارد، هم باید هزینه کنند!

حضور یک کارشناس داوری برای باشگاه ها از نان شب واجب تر است.

در کنار این موضوع پانزده باشگاه لیگ برتر باید برای تغییرات اساسی و خانه تکانی گسترده در کمیته داوران و سازمان لیگ و… مسئولین مربوطه را تحت فشار بگذارند.

حالا به جز استقلالی ها، بقیه تیم های لیگ هم باید به نفرات پرسپولیسی که در بدنه وزارت ورزش سازمان لیگ، کمیته داوران، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال حضور دارند و به مرور هم بر تعدادشان اضافه می شود، حساسیت نشان داده و واکنش جدی داشته باشند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30467

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.