اتحاد، صلح و آرامش دوای درد استقلال! | آوای استقلال
2
ما هوادارِ استقلالیم؛

اتحاد، صلح و آرامش دوای درد استقلال!

  • کد خبر : 33651
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
اتحاد، صلح و آرامش دوای درد استقلال!
در شرایطی که دشمنان و بدخواهان استقلال از سویی و متاسفانه عده ای در ظاهر دوست از سوی دیگر هیزم به آتش اختلافات جواد نکونام و علی خطیر می ریختند آوای استقلال سعی در برقراری آرامش داشت چرا که وقتی از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گرفته تا داوران و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی همه سعی در زمین زدن استقلال و بالا کشیدن پرسپولیس دارند دامن زدن به اختلافات درونی تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است و بس!

به گزارش آوای استقلال، ما همواره در شرایطی که نیاز بوده انتقاد کرده ایم چه از خطیر چه از نکونام و آنجا که لازم بوده چشم هایمان را بر روی اشتباهات شان بسته ایم!
بیشتر حمایتگر بوده ایم اما نقد های درست و ضروری را هم به موقع نوشته ایم شاید که چاره ساز شود!
مگر ما تا کنون به بحث های داخلی تیم دامن زده ایم و آتش بیار معرکه بوده ایم؟
ما به تمام مدیرانی که آمدند و رفتند فرصت دادیم تا خودشان را نشان دهند و اگر بعد از گذشت چند ماه عملکرد قابل قبولی نداشته و ضمن آن تخلف و اشتباهات مختلفی هم بروز می دادند آن وقت شروع به انتقاد می کردیم.
خطیر خوب یا بد فعلا مدیرعامل استقلال است و اختلافات او با نکونام خواه ناخواه به ضرر استقلال و هواداران بی شمار این تیم تمام می شد پس دود دامان زدن به این اختلافات به چشم استقلال و هواداران اش می رفت و می رود وگرنه همه آدم ها روزی می آیند و می روند آنکه می ماند استقلال است و هواداران‌اش، استقلال و محبوبیتی که هرگز کم نخواهد شد!
خطیر خوب یا بد با هیئت مدیره ای مجبور به همکاری است که قربانزاده نقش مستقیمی در انتخاب برخی از آنها داشته و به خاطر سپردن بخش مالی به آنها عملا اختیار عمل چندانی در این حوزه ندارد ونباید فراموش کنیم خطیر یا هر شخص دیگری که مدیرعامل استقلال شود تفاوتی در اصل ماجرا ندارد و تحول چندانی نمی تواند ایجاد کند چرا که اراده مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون و زیر مجموعه شان، عقب نگهداشتن استقلال و قهرمان سازی از اسم پرسپولیس است، خوبی حضور خطیر در استقلال این است که حداقل خیالمان راحت است پرسپولیسی نیست حتی اگر استقلالی هم نباشد!
در کلیشه ای ترین حالت ممکن باید بپرسیم خطیر برود چه کسی بیاید؟
مگر هر بدی که رفت بدتری نیامد؟
مگر آجورلو که تیم در زمان مدیریتش قهرمان شد را کنار گذاشتن مدیر بهتری را منصوب کردند؟
آیا فتح الله زاده، حجت کریمی، مددی، افتخاری، خلیل زاده…مدیران قابلی بودند؟ قطعا نه. قطعا بیشترین آسیب را همین افراد به استقلال زدند آنها نه تنها کاری برای استقلال نکردند بلکه از کنار استقلال بار خودشان را بستند.
شما مطمئن باشید اگر به ما ثابت شود خطیر هم در باشگاه به فکر جیب و منافع خودش است در مقابل تخلف او سکوت نخواهیم کرد. این عهدی است که ما از ابتدای کار در آوای استقلال بستیم.
فراموش نمی کنیم مهدی روحی مدیر مسئول آوای استقلال در پاسخ به این حرف که اکنون روابط شما با فلان مدیر شکر آب است اما ما نمی خواهیم بدون دلیل از او انتقاد کنیم گفت: آوای استقلال صدای رسای هواداران استقلال است و من هرگز از هیچکدام از شما نمی خواهم که به خاطر من کسی را تخریب یا حمایت کنید چرا که استقلال الویت است. ما از خوبی ها می نویسیم و از عملکردهای ضعیف انتقاد می کنیم اینجا با کسی عهد اخوت نبسته ایم و دشمنی و اختلافات مان هم ربطی به رسانه آوای استقلال ندارد!
از آن روز تا امروز یاد نداریم به خاطر نگاه شخصی مان مطلبی علیه یا به نفع کسی نوشته باشیم مگر آنکه منافع استقلال و هوادارانش را در نظر گرفته باشیم.
اگر در اختلافات پنهان و پیدای حمید سجادی با مصطفی آجورلو ما پشت مدیریت بودیم اگر در دعوای فتح الله زاده و قربانزاده پشت مدیریت بودیم(اگر چه کلکسیون اشتباهات و تخلفات فتح الله زاده جای هیچ دفاعی نگذاشته)شاید بسیاری از اتفاقات رخ نمی داد.
حداقل حُسن حمایت ما از مدیریت این بود که افراد پرسپولیسیِ تصمیم گیرنده را ناکام می گذاشتیم و مثلا جلوی ادعاهای بعدی فتح الله زاده که من چنینم و چنان را می گرفتیم!
آوای استقلال در اختلافات داخلی بین خطیر و نکونام هرگز پشت نکونام را خالی نکرد و این خود نشان می دهد ما استقلال برایمان اهمیت دارد و تنها انتقادی که به نکونام داشتیم استفاده از مهدی یکتا پرسپولیسی بوده و البته دعوت او به سکوت برای ایجاد آرامش تیم اش!
به کوری چشم باند مافیایی رسانه سرخ که متاسفانه برخی استقلالی ها را هم وارد بازی خودش می کند ما تمام قد پشت سرمربی و مدیریت هستیم و از خطیر هم تا زمانی که تخلفی از او نبینیم حمایت می کنیم.
اگر کسی نام این عمل را چیزی جز حمایت منطقی و دلسوزانه می گذارد قطعا در زمین رقیب ایستاده است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33651

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.