ابهام درباره حضور باقری در تیم ملی؛ یک نقش فرمالیته و دکوری! | آوای استقلال
2
گزارش آوای استقلال از یک انتخاب عجیب در کادرفنی تیم ملی؛

ابهام درباره حضور باقری در تیم ملی؛ یک نقش فرمالیته و دکوری!

  • کد خبر : 5417
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
ابهام درباره حضور باقری در تیم ملی؛ یک نقش فرمالیته و دکوری!
واقعا مربی پرسپولیس تا چه حد به علم روز فوتبال دنیا آگاهی دارد که بتواند با بهره گرفتن از آن به تیم ملی و دراگان اسکوچیچ کمک فنی کند؟

به گزارش آوای استقلال، ملحق شدن کریم باقری به مجموعه کادر فنی و ماموریت ویژه رئیس فدراسیون فوتبال به وی برای انجام کارهای مدیریتی و فنی تیم ملی در جریان چهار بازی حساس تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی اعنتقادهای بسیار زیادی را به دنبال داشته است!

منتقدان بر این باورند بیشتر از آنکه حضور کریم باقری پشتوانه فنی داشته باشد،به نوعی مانور تبلیغاتی است تا مسوولان فدراسیون فوتبال انتخاب بحث برانگیز سرپرست تیم ملی را پوشش دهند، از طرفی واقعا مربی پرسپولیس تا چه حد به علم روز فوتبال دنیا آگاهی دارد که بتواند با بهره گرفتن از آن به تیم ملی و دراگان اسکوچیچ کمک فنی کند؟

کریم باقری در آخرین مصاحبه خود با یکی از رسانه های مکتوب صراحتا اعلام کرده است، من دنبال سرمربیگری نیستم و به این قضیه فکر نمی‌کنم. سرمربیگری کار سختی است و وقتی یک نفر می‌پذیرد که چنین پُستی را قبول کند، باید از هر لحاظ آمادگی‌اش را داشته باشد. باشگاه و دوستان هم لطف دارند که می‌گویند کنار تیم باشم و همیشه هم تلاش می‌کنم تا وظایف خودم را انجام دهم.

حالا با استناد به این جمله باید مسوولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به شکل شفاف توضیح دهند که نقش کریم باقری در تیم ملی چیست؟ کریم باقری در این مقطع حساس چه ماموریتی دارد؟ آیا او قرار است نسخه اعجاب انگیز برای تیم ملی بنویسد که ما مجوز صعود از گروه را به دست آوریم؟

از طرفی مگر باقری تجربه کادر مدیریتی دارد که عزیزی خادم به وی مسوولیت پیگیری امور مدیریتی تیم را داده است؟ اگر کریم باقری قرار است امور مدیریتی تیم ملی را انجام دهد، وظیفه سرپرست تیم ملی چیست؟ سوالات بسیار زیادی پیرو حضور کریم باقری در کنار تیم ملی وجود دارد که مسوولان فدراسیون فوتبال باید به آن پاسخ دهند، البته که یقین داریم هیچ پاسخی روشنی در خصوص این سوالات ارائه داده نمی شود تا همچنان این ماجرا برای افکارعمومی مبهم باقی بماند؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5417

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.