آنچه در استقلال امیدوارمان می کند | آوای استقلال
6
دبل قهرمانی در راه است؛

آنچه در استقلال امیدوارمان می کند

  • کد خبر : 25841
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۴۱
آنچه در استقلال امیدوارمان می کند
دور جدید تمرینات استقلال با حضور در ترکیه در حال پیگیری است.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها قصد دارند با برگزاری دیدارهای تدارکاتی، اردوی ترکیه را به پایان رسانده و سپس روز جمعه به ایران بازگردند. البته این تمام موضوع نیست!
ریکاردو ساپینتو و کادر فنی وی، قصد دارند پس از حضور در ایران با چند تیم دیگر دیدار تدارکاتی برگزار کنند و همین موضوع باعث خواهد شد که استقلال با تمام قوا و آمادگی به مسابقات لیگ برتر برسد.
ساپینتو با کسی شوخی ندارد!
ریکاردو ساپینتو در تمرینات پیش فصل نشان داده است که با هیچکس شوخی ندارد و کم کاری را تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیرد. اگر به ویدیوهای منتشر شده از کانال رسمی باشگاه استقلال درمورد تمرینات نگاه کرده باشید متوجه می شوید که تمرینات بدنسازی بسیار پرفشاری برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا در زمین مسابقه و برابر حریفان کم نیاورند.
این موضوع از این نظر بسیار امیدوار کننده است که اساسا تمرینات پیش فصل سرمربیان خارجی یک سر و گردن از سرمربیان ایرانی بالاتر است و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.
کم کاری کنید، خط می خورید!
ساپینتو در هفته ای که گذشت روی نام ۷ بازیکن استقلال خط قرمز کشید و این نشان می دهد سرمربی فعلی استقلال هیچ استثنایی قائل نخواهد بود و پس از دیدن کم کاری یا عدم نیاز به بازیکن مورد نظر، وی را در اختیار باشگاه قرار خواهد داد.
جو صمیمانه اما جدی!
اردوی استقلال تبدیل به پادگان نظامی نشده است. همانطور که ساپینتو در مصاحبه خود به آن اشاره داشت، بازیکنان استقلال برای سرمربی و شادی هواداران همه کار می کنند اما به این معنی نیست که فضای اردوی استقلالی ها خشک باشد.‌ ساپینتو اجازه نمی دهد که بازیکنان از نظر روحی خسته شوند و این یک نکته مثبت برای تیم قهرمان به حساب می آید.
مصاحبه حرفه ای آقای سرمربی!
یکی از نکات مثبت دیگری که به چشم می‌خورد و البته مورد استقبال هواداران قرار گرفت، مصاحبه حرفه ای سرمربی استقلال با دوربین باشگاه استقلال بود.‌ مصاحبه ای که هواداران در فضای مجازی آن را حرفه ای خوانده و ابراز خوشحالی کردند.
ساپینتو در تمام طول مصاحبه با انرژی تمام درمورد استقلال صحبت می کرد و ما را به موفقیت امیدوار کرد و این نور امیدی در دل هواداران روشن کرد که اگر حرف و عمل این سرمربی یکی باشد، استقلال به قله موفقیت خواهد رسید.
امیدوار به دبل قهرمانی
کدام استقلالی دوست ندارد که برای دومین فصل متوالی قهرمان شود؟ شاید پیش از آغاز تمرینات خیلی از هواداران حضور ساپینتو را روشن نمی دیدند اما حالا به نظر می رسد نظر آنان نیز تغییر کرده است و امیدوار شده اند استقلال در فصل سختی که رقبای مجهز شده ای دارد، بتواند برای بار دوم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25841

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.