آمادگی بالای شاگردان نکونام برای دوئل حساس | آوای استقلال
0

آمادگی بالای شاگردان نکونام برای دوئل حساس

  • کد خبر : 34346
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
آمادگی بالای شاگردان نکونام برای دوئل حساس
وقفه 2 هفته‌ای در جریان رقابت‌های لیگ برتر باعث شده تا استقلالی‌ها برای حفظ آمادگی‌شان به سراغ انجام بازی دوستانه بروند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال با هدایت جواد نکونام در لیگ بیست‌وسوم عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته و آبی‌پوشان پایتخت موفق شده‌اند در ۱۰ مسابقه، ۲۳ امتیاز به‌دست آورند و صدرنشین رقابت‌ها محسوب می‌شوند. استقلالی‌ها بعد از توقف مقابل ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و مسابقه‌ای که روز چهارم آذرماه برگزار شد، با تعطیلات غیرمنتظره‌ای مسابقات مواجه شدند و تا هجدهم آذرماه مسابقه‌ای نخواهند داشت و باید در این روز در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان بروند.

جواد نکونام سرمربی استقلال برای دور نماندن بازیکنانش از شرایط مسابقه به دنبال آن بود تا برگزاری یک مسابقه تدارکاتی را در برنامه تیمش بگنجاند. در این میان، آبی‌ها در تلاش بودند تا بتوانند برابر حریفی لیگ برتری به میدان بروند و آمادگی‌های خود را بیازمایند اما با توجه به عدم هماهنگی‌های لازم، سرانجام استقلالی‌ها تصمیم گرفتند تا روز گذشته برابر حریفی از لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گیرند که در این مسابقه تدارکاتی، بردی ۴گله نصیب شاگردان جواد نکونام شد.

دوئل با استقلالی‌های سابق هماهنگ نشد!
پیکان تهران یکی از تیم‌هایی بود که گفته می‌شد قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال برود اما با وجود رایزنی‌های انجام شده، طرفین برای برگزاری بازی دوستانه به توافق نرسیدند. بعد از عدم توافق برای برگزاری دیدار با پیکان، بحث رویارویی دو تیم استقلال و هوادار مطرح شد اما این مسابقه دوستانه هم نهایی نشد تا رضا عنایتی و محمود فکری نتوانند در قامت سرمربی حریف در دیداری دوستانه مقابل استقلال قرار گیرند و رویارویی کاپیتان‌های سابق آبی‌پوشان با تیم پیشین خود منتفی شد.

آمادگی ستاره‌های آبی‌پوش در دوئل تدارکاتی
استقلالی‌ها در شرایطی روز گذشته توانستند با ۴ گل از سد خوشه‌طلایی ساوه بگذرند که جواد نکونام در این مسابقه تدارکاتی ترکیب تیمش را بارها تغییر داد و سعی داشت تا به همه بازیکنان باتجربه و جوان تیمش فرصت بازی بدهد. جالب آنکه در مسیر برد آبی‌پوشان در مصاف تدارکاتی روز گذشته، مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار این تیم نقش اصلی را داشتند؛ به‌طوری‌که ۴ گل استقلالی‌ها توسط گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و پیمان بابایی به‌ثبت رسید تا رقابت در خط حمله استقلال برای حضور در ترکیب اصلی به اوج خود برسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34346

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.