آقا یحیی از هوادارانتان با ذکر نام تقدیر کنید | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

آقا یحیی از هوادارانتان با ذکر نام تقدیر کنید

  • کد خبر : 30773
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
آقا یحیی از هوادارانتان با ذکر نام تقدیر کنید
یحیی گل محمدی که بارها نشان داده در هوچیگری نظیر ندارد و گفته است که نمی خواهند ما قهرمان شویم، حالا به دلگرمی حمایت های وزارت ورزش، کمیته داوران و سازمان لیگ، نشست های خبری را از تحریم خارج کرده و لحظه به لحظه با روی باز پاسخگوی خبرنگارانی است که البته بیشتر آنها کارت هدیه و  "کیت پرسپولیس" بگیر هایی هستند که از سر سفره برانکو بلند شده اند و سر سفره ی دیگری نشسته اند!

به گزارش آوای استقلال، از این رو به موارد مشکوک، به دست هایی که در کارند تا پرسپولیس را قهرمان کنند، به شایعه و احتمال دست داشتن شرط بندها در این بازی های حساس با استناد به خوردن چهار گل کاملا تعمدی، می شود، ورود نمی کنند و درباره اش مسئولین را وادار به پاسخگویی نمی کنند!
از سهیل مهدی نمی پرسند چرا توپ جمع کنی که در دربی توپ را برای آغاز سریعتر بازی به استقلال رساند را به دستور محمدعلی پیروانی اخراج کرد؟ چرا در حساس ترین هفته ها، بازی تیم های در کورس قهرمانی، همزمان برگذار نشد؟
چرا بازی پرسپولیس روز بعد از بازی تیم های استقلال و سپاهان برگذار می شد؟
چرا میزبانی را به زور یا با دسیسه و خدعه و نیرنگ مدیران پرسپولیسی پیکان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند از پیکان گرفتند و با حمایت وزیر از فشار انتقادات اهالی فوتبال گذشتند و میزبانی را به سرخ ها دادند؟!
چرا نمی پرسند وظیفه وزیر ورزش مداخله در امور جزئی تیم ها و نوشتن نامه و صدور دستور برای اینکه پرسپولیس بازی مهمان را باید میزبانی کند، نیست!
چرا کسی نمی پرسد آقای وزیر چطور بدهی استقلال به استراماچونی چند سال پرداخت نمی شود تا تیم قهرمان فصل پیش به راحتی حذف شود اما بدهی رادوشوویچ در کمتر از بیست و چهار ساعت پرداخت می شود تا سرخ ها از محرومیت در امان باشند؟
چرا کسی از یحیی گل محمدی نمی پرسد با این همه حمایت چطور می گفت نمی خواهند ما قهرمان شویم؟
چطور از یحیی نمی پرسند مگر نگفته بودید « تا من مربی پرسپولیس باشم نمی گذارند این تیم قهرمان شود» پس چطور پرسپولیس در یک قدمی رفتن روی سکوی مثلا قهرمانی است؟
چرا وقتی میزبانی پیکان را گرفتند و به پرسپولیس دادند کسی نپرسید آقا یحیی  نظرتان راجع به این که گفته بودید نمی خواهند شما قهرمان شوید چیست؟
چرا کسی از یحیی گل محمدی نپرسید آقا یحیی با وجود اینهمه اتفاقاتی که به نفع شما و تیمتان رخ می دهد، می توانید به طور واضح اسم هواداران تان که شما را در قهرمانی یاری کردند را نام ببرید؟
آقا یحیی شما نه تنها این نتیجه خوب مقابل گلگهر را، بلکه ایستادن تان در صدر جدول را مدیون هواداران تان هستید، نمک نشناسی است اگر با ذکر نام از آنها تقدیر نکنید!
اگر از حمید سجادی سهیل مهدی، خداداد افشاریان، علی خسروی و…اسمی نبرید و دستشان را نبوسید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30773

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.