آقای کریمی قبل از رفتن تخریب نکنید | آوای استقلال
3
اخراج موافقان ساپینتو!

آقای کریمی قبل از رفتن تخریب نکنید

  • کد خبر : 30702
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
آقای کریمی قبل از رفتن تخریب نکنید
حجت کریمی که از بدو حضورش روی صندلی مدیریت باشگاه بزرگ استقلال مثل فتح الله زاده فقط مصاحبه کرده و دنبال گرفتن قرض و وام بوده است، گویا می خواهد کار جدیدی انجام بدهد و خودش را به مدیرعامل شبیه کند!

به گزارش آوای استقلال، گویا کریمی قصد برکناری ساپینتو را دارد! به مصاحبه های حمایتی اش از ساپینتو توجه نکنید. مدیران تنها چیزی که خوب یاد گرفته اند این است که از خراب کاری خودشان ردی بر جا نگذارند کریمی با تعریف از ساپینتو قصد دارد بگوید با او مشکلی ندارد تا هواداران را رو در روی خود قرار ندهد اما پشت پرده کاری کند که ساپینتو رفتن را به ماندن ترجیح دهد چیزی شبیه داستان استراماچونی.
مثلا پول ساپینتو را آنقدر ندهند، اجاره محل زندگی اش را پرداخت نکنند، پاسپورت او را تحویل ندهند و… تا جان به لبش کنند و رفتن را ترجیح بدهد به ماندن و در جهنم مدیران سوختن!
آنوقت کریمی دیگر مقصر نیست.
می تواند همانطور که بانک شهر با وام طلب استراماچونی را پرداخت کرد اما کریمی از خودش قهرمان ساخت، اینجا هم بپرد وسط معرکه و با مظلوم نمایی از خودش چهره موجه بسازد اما هواداران دیگر فریب نمی خورند.
آقای کریمی آنها آنقدر مدیرانی شبیه به شما را دیده اند که با نگاه اول و حرکت نخست می‌فهمند طرف کیست و چه کاره است!
هوادار می‌فهمد اخراج آرش برهانی که تاثیر مثبتی در آکادمی داشته است به چه دلیلی بوده است. می‌فهمد تعریف آرش از ساپینتو یعنی تائید فوتبالی ها بر کارنامه ساپینتو، یعنی جلب حمایت بیشتر هواداران و این به معنی سخت تر شدن کار کریمی برای برکناری ساپینتو است!
آقای کریمی به جای این که با امضای حکم اخراج بخواهید شبیه مدیران شوید، پول ساپینتو را هر چه سریع تر پرداخت کنید تا در آینده پرونده ای شبیه استراماچونی نشود و سر راه آسیایی شدن استقلال قرار نگیرد. اینگونه مدیریت را تجربه کنید!
لطفا در فرصت اندکی که تا پیش از برکناری دارید، کلنگ دستتان نگیرید و به جان قسمت های دست نخورده و سالم نیفتید.
آکادمی استقلال تنها جایی است که سالم و اصولی کار می کند. برکناری برهانی اگر به خاطر حمایتش از ساپینتو نیست پس چه دلیلی دارد؟
ساپینتو تازه تیم را شناخته و اخراج و برکناری او یعنی این که استقلال سال بعد و بعد تر را هم از دست بدهد!
اخراج ساپینتو چه منفعت و سودی برای شما  دارد که از حالا تائید کنندگانشان را اخراج می کنید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30702

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.