آقای کریمی با نام استقلال درآمدزایی کنید | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

آقای کریمی با نام استقلال درآمدزایی کنید

  • کد خبر : 30672
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
آقای کریمی با نام استقلال درآمدزایی کنید
متاسفانه قرار نیست نسل مدیرانی که بدون تلاش و فقط با دادن وعده های رنگی در باشگاه های استقلال و پرسپولیس به صندلی ریاست می رسند منقرض شود!

به گزارش آوای استقلال، هر مدیری که آمد فقط چشم اش به دست دولت بود و هر کسی اندازه زور سیاسی اش پول بیت المال را گرفت و حیف و میل کرد که البته در این خصوص هرگز زور استقلال برای گرفتن پول به یک هزارم زور پرسپولیس هم نرسیده و نخواهد رسید!
پرسپولیسی ها با عابر بانک دولت هر چه خواستند کارت کشیدند و وجه نقد دریافت کردند بسته به نیازشان ریال، دلار، یورو…
متاسفانه وزارت ورزش و دست های پشت پرده معلوم نیست چرا پولی که باید صرف معیشت مردم شود را در فوتبال و البته پرسپولیس هزینه می‌کنند؟
باید بدانند همین که افراد بی کفایت نزدیک به خودشان را به مدیریت این دو باشگاه منصوب کرده اند مرتکب بزرگترین خیانت شده اند و دبگر نباید برای اعتبار خودشان از دهان مردم بگیرند و به حساب مدیران بی کفایت این دو تیم واریز کنند!
چرا باشگاه های پر طرفداری چون استقلال و پرسپولیس به جای درآمدزایی و داشتن تیم های پایه در بخش زنان و مردان در رشته های مختلف ورزشی و داشتن آکادمی در سراسر کشور به منظور جذب نسل کودک و نوجوان به ورزش، مدام دست نیاز به سوی وزارت ورزش و بانک ها و… دراز می کنند؟
چرا مدیرانی که این افراد بی کفایت را در باشگاه های استقلال و پرسپولیس منصوب می کنند، به جای حمایت های بی خود و افراطی سعی نمی کنند با استفاده از نفوذشان صدا و سیما را متقاعد کنند و حق پخش بازی ها را به این دو تیم پرداخت کند؟
چرا مدیران باشگاه ها به جای آنکه برای خود و هیئت مدیره دنبال پاداش و حواله ماشین باشند، در صدد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور  برای فروش لباس و محصولاتی با آرم باشگاه نیستند تا بی نیاز از کمک های دولتی و وام و… شوند؟
امروز در خبرها داشتیم حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال پیش از ظهر  در مجلس حضور و با برخی نمایندگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
هدف کریمی از حضور در مجلس پیگیری برخی مشکلات جاری باشگاه استقلال  که نیازمند رایزنی و مشاوره برخی نمایندگان مجلس دارد، عنوان شد!
عمیقا آرزو می کنیم مجلس دست رد به درخواست کریمی بزند و از او بخواهند یا با استفاده از نام و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال درآمدزایی کند یا استعفا بدهد و مدیری بیاید که به جای گردن کج کردن و مفت خوری و گرفتن کاسه چه کنم چه کنم در دست، راه پول درآوردن و جذب اسپانسر از طریق نام این باشگاه را بلد باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30672

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.