آقای پیشکسوت، اگر استقلالی هستی اختلافت با مجیدی را پنهان کن! | آوای استقلال
1

آقای پیشکسوت، اگر استقلالی هستی اختلافت با مجیدی را پنهان کن!

  • کد خبر : 15996
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
آقای پیشکسوت، اگر استقلالی هستی اختلافت با مجیدی را پنهان کن!

به گزارش آوای استقلال، با وجود اینکه باشگاه استقلال پس از سال‌ها پیشکسوتان زیادی را دور هم جمع کرد تا حداقل در ظاهر احترامی به آنها گذاشته شود، اما برخی حواشی‌ اجازه نمی‌دهد چنین اقدام قابل توجهی دیده نشود. برخی از پیشکسوتان بنا به دلایلی در این نشست شرکت نکردند که ممکن است دلایل‌شان موجه […]

به گزارش آوای استقلال، با وجود اینکه باشگاه استقلال پس از سال‌ها پیشکسوتان زیادی را دور هم جمع کرد تا حداقل در ظاهر احترامی به آنها گذاشته شود، اما برخی حواشی‌ اجازه نمی‌دهد چنین اقدام قابل توجهی دیده نشود.

برخی از پیشکسوتان بنا به دلایلی در این نشست شرکت نکردند که ممکن است دلایل‌شان موجه باشد، اما یکسری نیز با قیافه حق به جانب کاری کردند که دشمنان استقلال از کارهای آنها خوشحال شوند و تیشه به ریشه استقلال بزنند. این دسته از پیشکسوتان به بهانه اختلاف قدیمی با فرهاد مجیدی ترجیح دادند در نشست شرکت نکنند. شرکت نکردن آنها می‌تواند سلیقه شخصی باشد، اما اینکه با مصاحبه‌های خود ناراحتی‌های‌شان را بروز دهند چیزی جز شعله‌ور کردن آتش اختلاف‌ها و ضربه زدن به استقلال چه چیزی دارد؟

در این میان، چهره‌هایی مثل محمد نوازی که در نشست شرکت کرده بود، در مقابل دوربین رسانه‌ها از مجیدی انتقاد کرد که چرا در این نشست شرکت نکرده است. شاید حرف نوازی در اصل ماجرا درست باشد و چه بسا باشگاه استقلال می‌توانست با هماهنگی بهتر شرایط فراهم کردن مجیدی و بازیکنان را مهیا می‌کرد، اما دامن زدن به آن یعنی خوشحالی دشمنان استقلال.

برخی پیشکسوتان هم ظاهرا از اینکه دیگر جایگاهی در بین هواداران ندارند می‌خواهند طوری رفتار کنند که گویا مجیدی سرمربی استقلال نیست، آقای پیشکسوت اگر استقلالی هستی اختلافت با مجیدی را پنهان کن. شاید خیلی‌ها به مجیدی انتقاد داشته باشند، اما در حال حاضر او سرمربی استقلال است و همه باید به فکر موفقیت تیم باشند نه اختلاف‌های قدیمی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15996

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.