آقای وزیر! علت سکوت شما مقابل پرسپولیس چیست؟! | آوای استقلال
1
ریخت و پاش ها و رفتار غیر متعارف صدری ادامه دارد؛

آقای وزیر! علت سکوت شما مقابل پرسپولیس چیست؟!

  • کد خبر : 14453
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
آقای وزیر! علت سکوت شما مقابل پرسپولیس چیست؟!
دستگاه های نظارتی و در راس آن وزارت ورزش هیچ واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهند تا مصونیت کامل برای مدیران این باشگاه به وجود بیاید تا هر آنطور که باب میل شان هست ریخت و پاش کنند و مطالبات معوقه این مجموعه را به شکل تصاعدی افزایش دهند.

به گزارش آوای استقلال، در ادامه شوی نمایشی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در تمدید قرارداد اعضای کادر فنی اینتیم، پس از یحیی گل محمدی نوبت به حمید مطهری رسید تا او نیز با وجود داشتن قرارداد تا پایان لیگ بیست و یکم قراردادش به مدت دو فصل دیگر تمدید شود.

بدعت غلط مدیر موقت سرخ پوشان فارغ از این که اعتراض هوادارانش را به دنبال داشته یک ابهام بزرگ را برای منتقدان به وجود آورده که رقم قرارداد این افراد در فرایند تمدید قرارداد مطمئنا نسبت به رقم قبلی افزایش پیدا کرده در حالی که دلیلی وجود ندارد چنین هزینه ای صورت گیرد چون تمام این افراد دارای قرارداد رسمی و قانونی با پرسپولیس هستند!

آیا مجید صدری برای این اقدامات مجوزهای قانونی را در اختیار دارد یا اینکه با سلیقه شخصی این حرکت را انجام داده است؟ برابر قانون تجارت هر اقدامی که از سوی مدیرعامل انجام می‌شود بایستی مصوبه هئیت مدیره را داشته باشد، تا از نظر حقوقی دچار اشکال نباشد، آیا هئیت مدیره این باشگاه در جریان این ریخت و پاش های آقای سرپرست هست یا اینکه ایشان صرفا برای اینکه مانع از انتقادهای تند و تیز گل محمدی و دستیارانش قرار نگیرد چنین اقدامی را انجام داده است؟

سوال دیگر اینکه باشگاهی که در حال حاضر با انبوهی از بدهی های ریز و درشت به شاکیان خارجی مواجه است، اگر منابع مالی برای افزایش قرارداد کادر فنی خود دارد چرا مطالبات معوقه مربیان و بازیکنان قبلی خود را پرداخت نمی‌کند تا از صدور احکام انضباطی نهادهای بین المللی نجات پیدا کند؟

اتفاقات عجیب و غریب در ادردوگاه سرخ پوشان به قدری ابهام برانگیز شده که صدای هواداران دو آتشه این تیم نیز درآمده اما با این وجود دستگاه های نظارتی و در راس آن وزارت ورزش هیچ واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهند تا مصونیت کامل برای مدیران این باشگاه به وجود بیاید تا هر آنطور که باب میل شان هست ریخت و پاش کنند و مطالبات معوقه این مجموعه را به شکل تصاعدی افزایش دهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14453

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.