آقای مددی! با این همه شاهکار به خودت نمره ۱۹ دادی! | آوای استقلال
5
سوال هواداران استقلال از مدیرعاملی که هرگز موفق نبود؛

آقای مددی! با این همه شاهکار به خودت نمره ۱۹ دادی!

  • کد خبر : 5416
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
آقای مددی! با این همه شاهکار به خودت نمره ۱۹ دادی!
شاهکار های مدیریتی استقلال همچنان ادامه دارد

به گزارش آوای استقلال، مشکلات ریز و درشت باشگاه هرگز تمامی ندارد اما در این میان مدیریت باشگاه نیز به نظر می رسد تمام وظایف خود را فراموش کرده است!

احمد مددی در دوران مدیریت خود روز به روز مشکلات بیشتری برای باشگاه به وجود آورده است که قابل انکار و دفاع نیست.در ابتدا مسئله ای که همواره برای خیلی از هواداران سوال شده است این موضوع است که با توجه به ابهامات موجود در عملکرد ناصر فریاد شیران، مدیر آکادمی استقلال، چرا از کار برکنار نشد؟

ابهامات ریز و درشتی که این روزها اکثر پیشکسوتان درباره آن صحبت می کنند. از بهم ریختگی آکادمی تا توهین به پیشکسوتان باشگاه استقلال! اما ناصرفریاد شیران هنوز در سمت خود باقی مانده است.

نکته بعدی که ضعف شدید مددی در مدیریت را نشان می دهد، تمدید قرارداد هاست. هروویه میلیچ اعلام کرده است که ۸ ماه حقوق معوقه دارد. بیش از این میلیچ اعلام کرده بود که با تمام مشکلات میل به تمدید قرارداد با باشگاه دارد اما احمد مددی انگار به این موضوعات توجه نمی کند.علاوه بر اینها، مشخصا مددی در تمدید قرارداد بازیکنان نیز ناتوان خواهد بود.

از تمام اینها که گذر کنیم به موضوع شکایت های باشگاه استقلال می رسیم. استقلال به علت خوشحالی ناپسند عیسی آل کثیر، شکایتی را ارائه کرد اما بعداً مشخص شد که به دلیل عدم پرداخت مبلغی برای پیگیری این موضوع، شکایت مورد قبول واقع نشده است. این داستان باز هم برای پیکان تکرار شد.

باشگاه پیکان تخلف محرزی در زمین انجام داده بود و این موضوع می توانست برای استقلال سه امتیاز به همراه داشته باشد و به نوعی تیم را به کورس قهرمانی باز گرداند اما در برنامه فوتبال برتر شب گذشته مشخص شد به دلیل عدم واریز مبلغ مشخص شده در مهلت مشخص شده، شکایت استقلال مورد قبول واقع نشده است و تا این لحظه این موضوع آخرین شاهکار مدیریتی باشگاه بوده است.

مشخص نیست این داستان تا کجا ادامه داشته باشد اما امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات حل شود. و در پایان باید این سوال مهم را از جنابعالی پرسید که با علم به تمام این اتفاقات به مدیریت خود نمره نورده دادی؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5416

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.