آقای مددی!لطفا آبروریزی را تمام کنید! | آوای استقلال
3
بی تفاوتی هئیت مدیره به مقوله تکریم پیشکسوتان باشگاه استقلال؛

آقای مددی!لطفا آبروریزی را تمام کنید!

  • کد خبر : 5058
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
آقای مددی!لطفا آبروریزی را تمام کنید!
رفتار مدیریت باشگاه در ادوار مختلف با خانواده پورحیدری به هیچ وجه مورد پذیرش نیست، تکریم پیشکسوتان و خانواده آنها جزو وظیفه ذاتی مدیریت باشگاه استقلال است از این رو تعلل در این اتفاق نه تنها قابل قبول نیست بلکه بسیار زشت و به دور از شان است.

به گزارش آوای استقلال، ماجرای عدم پرداخت مطالبات مرحوم منصور پورحیدری به خانواده وی مدت هاست سوژه محافل خبری و رسانه ای است، علی رغم وعده های رنگارنگ و پی در پی مدیران باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت این مطالبات هنوز این اتفاق رخ نداده تا جایی که همسر مرحوم پور حیدری این بار تهدید کرده است به دلیل بی توجهی و رفتار ناشایست مسوولان باشگاه استقلال قصد دارد برای وصول مطالبات مرحوم پورحیدری به شکل رسمی از این باشگاه شکایت کند.

بی توجهی مسوولان باشگاه استقلال به این مساله اتفاقی نابخشودنی است، مگر کل مبلغ طلب مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال چقدر است که باشگاه استقلال از پرداخت آن ناتوان است؟ چرا مدیران باشگاه از پرداخت آن تا کنون عاجز مانده اند؟ آیا این بی توجهی نسبت به پرداخت مطالبات یکی از اسطوره های مثال زدنی باشگاه مورد تائید اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه است که تا به امروز از پیگیری و پرداخت آن صرفنظر کرده اند؟

مگر سال گذشته مدیرعامل وقت همسر مرحوم پورحیدری را به دفتر خود دغوت نکرد و به آنها قول پرداخت مطالبات معوقه‌شان را داد پس چه اتفاقی افتاده که از آن روز که احمد سعادتمند به فریده شجاعی قول پرداخت پول را داد هنوز این مبلغ پرداخت نشده است؟ آیا احترام به جایگاه پیشکسوت و اسطوره های باشگاه به این ترتیب در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال اجرا می شود؟

مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال چه پاسخ روشنی در این رابطه دارد؟ آیا حتما باید استقلال با یک بحران بزرگ رو به رو شود که مدیران و اعضای هئیت مدیره از خواب بیدار شوند؟ باید حتما فرید شجاعی دست به دامن نهادهای بین المللی شود تا باشگاه استقلال مطالبات مرحوم پورحیدری را پرداخت کنند؟ این رفتار نشانه چیست؟

اعضای هئیت مدیره استقلال چرا در این خصوص موضع گیری شفاف انجام نمی دهند؟ اینجا که دیگر پای دلال و مدیر برنامه و بازیکن خارجی در میان نیست، نام یکی از مفاخر فوتبال ایران و باشگاه استقلال در میان است! چرا آنها مدیرعامل باشگاه را مجاب نمی کنند که طلب خانواده پورحیدری از باشگاه استقلال را پرداخت کند؟!

رفتار مدیریت باشگاه در ادوار مختلف با خانواده پورحیدری به هیچ وجه مورد پذیرش نیست، تکریم پیشکسوتان و خانواده آنها جزو وظیفه ذاتی مدیریت باشگاه استقلال است از این رو تعلل در این اتفاق نه تنها قابل قبول نیست بلکه بسیار زشت و به دور از شان است. پس لطفا بیش از این آبروریزی نکنید و طلب مرحوم پورحیدری را پرداخت کنید تا حداقل هواداران متوجه شوند هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه به موضوع احترام به پیشکسوت پایبند است!

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5058

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.