آقای مجیدی! الان وقت استراحت دادن به نفرات اصلی نبود | آوای استقلال
2
پرورشخواه در گفتگو با آوای استقلال:

آقای مجیدی! الان وقت استراحت دادن به نفرات اصلی نبود

  • کد خبر : 18279
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
آقای مجیدی! الان وقت استراحت دادن به نفرات اصلی نبود

بهروز پرورشخواه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار استقلال مقابل نود ارومیه و برتری ناپلئونی استقلالی‌ها مقابل این تیم دسته دومی گفت: بله بازی را دیدم، به نظر من فرهاد مجیدی اشتباه کرد چون استقلال باید خیلی مقتدرانه در جام حذفی تیمش را به میدان می فرستاد، در هر صورت این رقابتها جام […]

بهروز پرورشخواه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار استقلال مقابل نود ارومیه و برتری ناپلئونی استقلالی‌ها مقابل این تیم دسته دومی گفت: بله بازی را دیدم، به نظر من فرهاد مجیدی اشتباه کرد چون استقلال باید خیلی مقتدرانه در جام حذفی تیمش را به میدان می فرستاد، در هر صورت این رقابتها جام شگفتی ها است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
وی ادامه داد: اشتباه مجیدی این بود که اگر می‌خواست به نفرات اصلی تیمش استراحت بدهد این جا، جای این کار نبود و موقع استراحت آنها این بازی نبود. در هر صورت شگفتی همیشه  در جام حذفی رخ می دهد و تیم لیگ برتری و دسته اولی و دستع دومی ندارد و همه تیم ها با انگیزه می آیند و دیدید که به خاطر همین دست‌کم گرفتن تا دقیقه آخر، استقلال از دور رقابت‌ها حذف شده بود.
پرورشخواه تاکید کرد: در نهایت استقلال روی اتفاق به گل رسید و آرمان رمضانی به داد این تیم رسیده و در ادامه استقلال به خاطر بی تجربگی حریف روی ضربات پنالتی به برتری رسید در غیر اینصورت آنها با شجاعت و بدون ترس جلوی استقلال بازی کردند.
پیشکسوت استقلال  گفت: در هر رقابتی تیم باید با تمام قوا به میدان برود و در ابتدای امر تیم باید نتیجه بگیرد حالا هر کسی که می خواهد بازی کند و کادر فنی به هر کسی که میخواهد میدان بدهد اما معتقدم در اولویت اول تیم باید نتیجه بگیرد وفتی که در ۵ بازی می‌توان سهمیه آسیایی را گرفت، باید در هر ۵ بازی مقتدرانه به میدان رفت. جلوی تیمی که حتی سرمربی هم نداشت نزدیک بود ببازیم حذف شویم.
پرورشخواه درباره شرایط استقلال در این فصل گفت: استقلال در این فصل نوسان دارد هرچند من به عنوان یک هوادار امیدوارم که تیم موفق شود اما امیدوارم هرچه زودتر تیم به ثبات برسد و این نوسان برطرف شود و باید فرهاد مجیدی هر چه سریع‌تر نفرات اصلی خود را بشناسد. از اول هم گفته بودم نفراتی که باید جذب می کردند نکردند و حالا هم بازیکنان خارجی آرام آرام در حال جا افتادن هستند اما در هر صورت استقلال در خط میانی نفرات کارساز و موثر کمتری دارد اما امیدوارم در نیم‌فصل بازیکنانی را بگیرند که بتوانند نقاط ضعف را برطرف کنند.
بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه آیا این تیم می تواند امسال قهرمان شود یا خیر گفت: نمی‌توان این موضوع را پیش‌بینی کرد هنوز خیلی تا پایان رقابت‌ها مانده اما برای کسب جام باید جنگید چون همینطوری جام نمی دهند، تیم باید بی وقفه تلاش کند و زحمت و سختی بکشد و در حاشیه نرود و خیلی مسائل باید رعایت شود تا استقلال قهرمان شود و معتقدم همینطوری  الکی جام نمی‌دهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18279

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.