آقای فیروز کریمی؛سالن کنفرانس داروخانه نیست! | آوای استقلال
2

آقای فیروز کریمی؛سالن کنفرانس داروخانه نیست!

  • کد خبر : 9839
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
آقای فیروز کریمی؛سالن کنفرانس داروخانه نیست!
فیروز کریمی راه مربیگری را به همین صورت طی کرده و تتمه اعتباری هم که باقی مانده در حال خرج شدن است. او دیگر نه یک مربی جوان است نه خلاقیت گذشته را در مباحث فنی دارد.

به گزارش آوای استقلال،صحبت های غیرفوتبالی فیروز کریمی شاید خیلی وقت ها در نگاه نخست خنده دار به نظر برسد و مخاطب تشنه خنده و شوخی این روزها را اندکی اقناع کند.

آنچه فیروز کریمی پس از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت، بهانه ای بود برای شرکت نکردن مجدد همه مربیان تیم های لیگ برتری در نشست های خبری…

فیروز کریمی راه مربیگری را به همین صورت طی کرده و تتمه اعتباری هم که باقی مانده در حال خرج شدن است. او دیگر نه یک مربی جوان است نه خلاقیت گذشته را در مباحث فنی دارد. داد و بیدادهایش هم در لب خط تکراری شده و شاگردان امروزی با فریاد نمی توانند دستورات تاکتیکی را اجرا کنند.

این را هم ما می دانیم و هم خود آقای کریمی؛ اگر فیروز کریمی با تشریح مسائل شخصی که آداب یک کنفرانس رسمی در آن رعایت نمی شود به دنبال شرکت نکردن در نشست های خبری است؛ چه بهتر بود که به جای مربیگری در فوتبال به داروخانه مراجعه و فکری به حال مشکلی که ادعا کرد برایش پیش آمده می کرد!

سازمان لیگ و خبرنگاران در ماجرایی که برای فیروز کریمی پیش آمده متاسف هستند و طبعا از او می خواهند قبل از حضور در هر ورزشگاهی، یک تیم پزشکی خاص برایش چاره جویی کنند تا مشکلات شخصی حاد این طور بر آقای کریمی غلبه نکند.

نمی دانیم در اروپا هم وقتی مورینیو یا گواردیولا در بدترین شرایط روحی وارد سالن های کنفرانس می شوند، همین مشکلات فیروز کریمی برایشان رخ می دهد یا نه اما تا جایی که فوتبال قاره سبز را دنبال کرده ایم مربیان و مدیران باشگاه ها دنبال شوخی های سطح پایین با خبرنگاران و دیگران نیستند…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9839

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.