آقای فریادشیران، ادبیات سخیف دارید ولی مدرک ندارید؟ | آوای استقلال
3

آقای فریادشیران، ادبیات سخیف دارید ولی مدرک ندارید؟

  • کد خبر : 10973
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
آقای فریادشیران، ادبیات سخیف دارید ولی مدرک ندارید؟
ناصر فریادشیران که پس از برکناری از آکادمی استقلال توسط احمد مددی به سمت معاون اجرایی باشگاه استقلال منصوب شد، روز گذشته صحبت‌های عجیبی علیه احمد سعادتمند، مهدی عبدیان، حجت نظری و علی نامداری مطرح کرد.

به گزارش آوای استقلال، او برای حمایت از مددی، عبدیان را به پلاستیک فروش و نامداری را به برج سازی متهم کرد و از آنها خواست دست از سر استقلال بردارند.

اینکه کسی در کار پلاستیک و برج سازی باشد جای ایرادی ندارد و مشخص نیست چرا معاون استقلال از کارشان ایراد می‌گیرد‌. فارغ از این بحث‌ها، استفاده از ادبیات سخیف در مقام مدیر استقلال است و جای صحبت دارد. فریادشیران گفته این افراد پول‌هایی قرض داده‌اند که خواستار سودشان نیز شده‌اند.

فریادشیران به جای حمایت کورکورانه از مددی و استفاده از ادبیات سخیف باید مدارک ادعایش را منتشر می‌کرد و چه بسا اگر ادعای او تایید می‌شد هواداران بیشتر آنها را می‌شناختند و قضاوت می‌کردند. فریادشیران نشان داد فقط ادبیات سخیف دارد اما مدرکی ندارد!

آقای فریادشیران، شما گفته بودید قایدی با استقلال قرارداد دارد و نمی‌تواند جایی برود اما مشخص شده که قصد دارند این بازیکن را بفروشند تا بتوانند بازیکن جدید بگیرند. چرا معاون استقلال به جای انتقاد از مدیران قبلی استقلال که قطعا عملکردشان جای بحث دارد به عملکرد مددی اشاره نکرده و کورکورانه به دلیل پستی که به او داد، حمایت کرد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10973

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.