آقای فتح الله زاده لطفا گزارش عملکرد بدهید! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

آقای فتح الله زاده لطفا گزارش عملکرد بدهید!

  • کد خبر : 29324
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
آقای فتح الله زاده لطفا گزارش عملکرد بدهید!
پنجره بسته استقلال باز شد تا بالاخره هواداران نفس راحتی بکشند و به امید وعده های مدیرعامل، برای جذب مهره هایی باشند که قرار است بعد از شنیدن اسمشان به بالا و پایین بپرند!

به گزارش آوای استقلال، البته مدیرعامل استقلال نگفتند این بالا و پایین پریدن از خوشحالی است یا مثل اسپند روی آتش از سوختن و ناراحتی!
بهتر است فتح الله زاده عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته باشد چرا که در غیر این صورت آتش زیر خاکستر زبانه خواهد کشید و هوادارانی که سرانجام بعد از مدتها دوری به امید دیدن بازی های خوب و نتایج مورد قبول تیمشان به استادیوم می روند، عدم نتیجه گیری و ضعف تیمشان را تاب نمی آورند.
آن وقت است که پایه های صندلی مدیریت او لرزان می شود و با اعتراض هواداران، وزارت ورزش برای دفاع یا اخراج مدیر منصوبی اش، گزارش عملکرد می خواهد.
آقای فتح الله زاده در خلوت خودتان پیش از آنکه کار به جاهای باریک بکشد عملکردتان را روی کاغذ بنویسید و به آن نمره بدهید!
از خودتان بپرسید از وقتی آمده اید چقدر درآمدزایی داشته اید؟
لطفا نگویید آن چهل میلیارد که به حساب باشگاه نشسته، درآمدزایی شما بود چون نبوده در واقع این پول، میراثی است که برای شما به جا گذاشته شده است:
یک انتقال حسین زاده در زمان مدیریت پیشین اتفاق افتاده و حالا(در دوره مدیریت شما)موعد پرداخت سهم استقلال است.
دو:یازده میلیارد پرداختی همراه اول هم بابت قراردادی است که سال پیش منعقد شده بود(شما هنوز تکلیف تان با همراه اول مشخص نیست و سوالی که مطرح می شود این است آیا شما با همراه اول قرارداد بسته اید؟ اگر بله پس پولش را چه کردید اگر خیر پس چرا هنوز همراه اول روی پیراهن استقلال است؟)
باقی مانده پول بورس که باید در حساب، می ماند و آجورلو بابت برداشت بیش از بیست و پنج درصد آن، کلی مواخذه شد را هم شما برداشت کردید. البته اقساطش را ندادید و صد و بیست و سه میلیارد به نود میلیارد کاهش یافت و نود میلیارد را هم شما خرج تیم و بدهی ها کردید!!!
طبق حکم صادر شده از سوی کمیته وضعیت، باشگاه استقلال باید مبلغ ۲۶ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان به سازمان لیگ پرداخت کند از این مبلغ، هفده میلیارد و نیم(بابت پنج بازی خانگی) بدهی دوره آجورلو است که عمر مدیریتش کفاف نداد تا ببینیم توانایی پرداخت آن را دارد یا به صورت بدهی باقی می ماند و بیشتر هم می شد، اما شما هم که از هفته نهم مدیریت استقلال را بر عهده گرفتید از عهده پرداخت حق سازمان لیگ برنیامدید و در همین شرایط اسفناک دم از جذب بازیکنانی چون مسی و…می زنید و چه خوش شانس هستید که استادیومِ بدون تماشاگر را تجربه کردید!
خب آقای فتح الله زاده با این عملکرد منتظریم ببینیم چه بازیکنانی قرار است جذب کنید که هواداران با شنیدن نامشان قرار است بالا و پایین بپرند؟
با این عملکرد هواداران استقلال را از همین حالا مثل اسپند روی آتش
می بینیم.
دعا می کنیم حدس ما اشتباه باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29324

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.