آقای فتح الله زاده برو، هوادار بیاید! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

آقای فتح الله زاده برو، هوادار بیاید!

  • کد خبر : 29884
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
آقای فتح الله زاده برو، هوادار بیاید!
علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در تمام روزها و ماه ها و سالهای دور از مدیریتش در این باشگاه  همواره شعارهای دهان پر کن داده و وعده های آنچنانی داده، بازیکنان بزرگ جهان را جذب کرده، استادیوم ساخته...

به گزارش آوای استقلال، اما حالا که دری به تخته خورد و در قحط الرجال، گردونه چرخید و باز نام فتح الله زاده از گوی مدیران تکراری خارج شد، همه چیز به یکباره تغییر کرد.
البته از حق نگذریم به یکباره نه، او در بدو حضورش همچنان حرف های بزرگ زد و ادعاهای عجیب داشت اما وقتی کمی روی صندلی مدیریت جا افتاد و دید هیچ کاری از دست او بر نمی آید، دستش را به سوی هواداران دراز کرد: شماره حساب می دهیم تا هواداران طلب استراماچونی را پرداخت کنند!
اقای فتح الله زاده اگر قرار است هواداران مشکلات مالی باشگاه را حل کنند پس شما روی صندلی ریاست باشگاه چه می کنید؟
پز، اسم، رسم، افتخار و رزومه اش برای شما باشد آنوفت هوادار بیچاره که با دلار پنجاه هزار تومانی در هزینه روزمره‌ی خودش مانده، هواداری که از پس هزینه بلیط استادیوم بر نمی آید، پول استرا را بدهد؟
آقای فتح الله زاده برخی اعضای هیئت مدیره مدعی شده اند شما در ابتدای ورودتان به باشگاه طلب خود از باشگاه را برداشت کردید، نمی‌دانیم چقدر این ماجرا صحت دارد اما بعید است داستان از بیخ و بن غلط باشد، اگر ماجرا درست باشد فارغ از میزان مبلغ برداشتی شما، می شود خود شما که بارها مدعی شده اید هوادار این تیم هستید بگویید چرا وقتی از مشکلات مالی باشگاه اطلاع داشتید برداشت طلب خودتان را به تعویق نینداختید؟
آقای فتح الله زاده شما هوادار این تیم هستید؟
پس بسم الله سهم خود را بگذارید وسط، سهم تان اندازه وسع تان!
البته به شرط آنکه بعداً و سر فرصت طلب خودتان را برداشت نکنید!
آقای فتح الله زاده هواداران را به وعده های رنگین، فریب دادید و دلخوش کردید اما حالا می خواهید هزینه مدیریت و شعارها و وعده های شما را هواداران، پرداخت کنند، چرا؟ به چه علت؟
نمی توانید درآمدزایی کنید، بروید یک هوادار واقعی بیاید و روی صندلی مدیریت بنشیند که هواداران بدون آنکه نگران این باشند که اگر پولی به حساب باشگاه واریز کنند، او اول طلب خودش را برداشت می کند، به اندازه ی بضاعتشان، به حساب باشگاه پول واریز کنند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29884

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.