آقای فتح‌الله‌زاده، اگر استقلالی هستی کمک کن، کمین نکن! | آوای استقلال
4

آقای فتح‌الله‌زاده، اگر استقلالی هستی کمک کن، کمین نکن!

  • کد خبر : 11492
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
آقای فتح‌الله‌زاده، اگر استقلالی هستی کمک کن، کمین نکن!
علی فتح‌الله‌زاده بدون شک یکی از مدیرانی است که نامش همیشه در کنار استقلال دیده می‌شود و نمی‌توان آن را کتمان کرد، اما رفتارهایی از این مدیر به اصطلاح استقلالی دیده می شود که جای تعجب دارد.

به گزارش آوای استقلال، اخیرا کمپین امضا برای مدیرعاملی استقلال در صفحات مجازی دیده می شود تا بار دیگر او به صندلی مدیریت استقلال برسد. فتح‌الله‌زاده اسفند ماه سال ۹۸ هم با روش مشابه و با فشارهایی که وارد کرد به سرپرستی مدیرعاملی استقلال رسید، اما زمانی که متوجه شد باشگاه چه بدهی هایی انباشته ای دارد و ممکن است مدیریت او زیر سوال برود به بهانه ابتلا به ویروس کرونا از سمت خود کناره گیری کرد.

فتح‌الله‌زاده زمانی که استقلال درگیر بازی های جام حذفی بود به قول خودش برای روحیه دادن به تیم به محل تمرین رفت تا نشان دهد زمانی که مدیریت استقلال را برعهده ندارد، به عنوان هوادار کنار تیم است. با این حال، رفتارهای اخیر او نشان می دهد به جای اینکه کمک حال استقلال باشد و به عنوان کسی که تجربه دارد گره گشا باشد، بیشتر کمین صندلی مدیریت استقلال را کرده است.

در شرایط فعلی که استقلال می تواند از انتقال مهدی قایدی پول استراماچونی را بدهد و تا مدت ها این باشگاه درگیر بدهی های خارجی نیست، به نظر می رسد کمپین برای بازگشت فتح‌الله‌زاده یک شوی تبلیغاتی است. فتح‌الله‌زاده بارها به استقلال رفته و آمده و باید خوب بداند اگر یک استقلالی است بهتر است شرایطی فراهم کند که باشگاه آرامش داشته باشد. اطرافیان او کسانی هستند که در گذشته در استقلال سمت داشتند و اکنون بدون تعارف باید گفت دنبال سهم خواهی هستند.

نکته تاسف بار ماجرا قرار گرفتن فتح‌الله‌زاده کنار معاونان سابق از جمله پندار توفیقی است، کسی که خود فتح‌الله‌زاده با او درگیری رسانه ای داشت و یکبار هم گفته بود توفیقی از فوتبال چیزی نمی داند، امروز اما می بینیم دوستان در کنار هم رفاقتی تشکیل داده اند تا بار دیگر به باشگاه استقلال برگردند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11492

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.