آقای علی‌نژاد! منتظر شفاف‌سازی شما هستیم! | آوای استقلال
5
به بهانه اتفاقات روزهای اخیر مجموعه مدیریتی آبی پوشان؛

آقای علی‌نژاد! منتظر شفاف‌سازی شما هستیم!

  • کد خبر : 5930
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
آقای علی‌نژاد! منتظر شفاف‌سازی شما هستیم!
وقت آن رسیده آقای علی نژاد پاسخگوی افکارعمومی باشد که چرا و به چه علت منکر دخالت خود در تصمیمات مدیریتی باشگاه استقلال شده است؟

به گزارش آوای استقلال، اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در متن استعفای خود به صراحت از دخالت مهدی علی نژاد معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در امور داخلی باشگاه استقلال انتقاد کردند و تاکید داشتند دخالت های پی در پی او سبب شده مدیرعامل توجهی به نظرات هئیت مدیره باشگاه استقلال نداشته باشد!

این موضوع در حالی از سوی اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال عنوان شد که تا پیش از این علی نژاد به دفعات این موضوع را تکذیب می کرد و تلاش داشت موضوع دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور داخلی باشگاه ها به ویژه باشگاه استقلال را یک دروغ محض قلمداد کند اما حالا مشخص شد که این اتفاق رخ داده و آقای علی نژاد تلاش کرده است دخالت های مجموعه وزارت ورزش و جوانان و خودش را از دید افکارعمومی پنهان کند.

حالا وقت آن رسیده آقای علی نژاد پاسخگوی افکارعمومی باشد که چرا و به چه علت منکر دخالت خود در تصمیمات مدیریتی باشگاه استقلال شده است؟ با استناد به اظهارات اعضای هئیت مدیره استقلال در متن استعفانامه چرا معاون وزیر در جزئی ترین مسائل مدیریت باشگاه استقلال دخالت داشته است؟ دلیل حمایت از احمد مددی توسط وی به چه بهانه ای بوده است؟

با وجود حساسیت های بین المللی و توصیه نهادهای فوتبالی هرگونه دخالت و نقش آفرینی در جریان تصمیم گیری ارکان فوتبالی خلاف قانون است پس چرا آقای علی نژاد چنین رفتاری داشته که اعضای هئیت مدیره به واسطه آن اقدام به استعفا کرده اند؟!

افکارعمومی چگونه باید از این پس به سیستم مدیریتی ورزش و اظهارات مقامات ارشد دستگاه ورزش اعتماد کنند وقتی چنین اتفاقاتی علنی می‌شود؟ البته که این اتفاق تازگی ندارد بلکه به استناد سخنان مسوولان قبلی این باشگاه مسبوق به سابقه است و در ادوار گذشته مسوولان وزارت ورزش و جوانان بارها در سیستم مدیریتی باشگاه استقلال مداخله می کردند تا تصمیم خود را عملیاتی کنند، نمونه بارز آن اظهارات تکان دهنده پندار توفیقی معاون پیشین باشگاه استقلال در روزهای اخیر که صراحتا عنوان کرده است مسوولان وزارت ورزش به صورت مستقیم در امور داخلی باشگاه استقلال دخالت می کردند و در برخی اوقات اجازه تصمیم گیری را از هئیت مدیره سلب می کردند!

با این تفاسیر،طبیعی است که هواداران استقلال به شدت به نحوه عملکرد مدیران دولتی اعتراض داشته باشند و به وزارت ورزش و جوانان اتهام بزنند که اجازه نمی دهند استقلال به دست مدیران خود اداره شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5930

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.