آقای عزیزی خادم!خدا قوت! | آوای استقلال
9

آقای عزیزی خادم!خدا قوت!

  • کد خبر : 4482
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
آقای عزیزی خادم!خدا قوت!
آقای رئیس چرا اینقدر با تاخیر متوجه بد اخلاقی های موجود در فوتبال ایران شدند؟ یعنی رئیس فدراسیون تصاویر تامل برانگیز بعد از بازی سپاهان - پرسپولیس را ندیده بود؟

رئیس فدراسیون فوتبال صدور دستوری به کمیته انضباطی و داوران خواستار برخورد با خاطیان اتفاقات اخیر در فوتبال ایران شد!

در نگاه نخست اقدام عزیزی خادم نشانه امیدواری است اما سوال بزرگی که برای بسیاری از هواداران فوتبال ایران به وجود می آید این است که آقای رئیس چرا اینقدر با تاخیر متوجه بد اخلاقی های موجود در فوتبال ایران شدند؟ یعنی رئیس فدراسیون تصاویر تامل برانگیز بعد از بازی سپاهان – پرسپولیس را ندیده بود؟

برخورد با بی انضباطی اتفاقی مبارک است اما جناب عزیزی خادم اگر روزی که بازیکنان سپاهان و پرسپولیس همانند گلادیاتورها به جان هم افتادند چنین دستوری را صادر می کردید در جریان بازی استقلال و پرسپولیس بازهم درگیری رخ می داد؟ اگر روزی که سید جلال حسینی در اتاق دوپینگ ورزشگاه نقش جهان شروع به داد و فریاد می کرد با او برخورد قاطع می کردید در بازی استقلال و پرسپولیس کسی جرات بی نظمی به خودش می داد؟

اهمال کاری و مماشات با متخلفان دیدار سپاهان – پرسپولیس و ورود افراد غریبه در کنار زمین که بعدا مشخص شد از نزدیکان افشین پیروانی بودند باعث بروز تشنج و درگیری در دقایق پایانی بازی حساس استقلال و پرسپولیس شد!

جناب آقای رئیس! بیش از آنکه بازیکنان فوتبال، مربیان باشگاهی و مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری مقصر باشند، شخص شما و جناب قنبرزاده مقصر هستید که از انجام به وظیفه سازمانی و قانونی خود طفره رفتید! اگر امروز بی نظمی عجیبی در مسابقات لیگ برتر رقم خورده محصوب عملکرد مدیریتی شماست! هرچند که در این میان عوامل دیگری نیز مقصر هستند اما سهم شما بیشتر از سایر عوامل است چون شما دیدید ولی سکوت کردید چون جرات برخورد با یک باشگاه خاص را نداشتید!

آقای عزیزی خادم! بعد از آن هشتک معروف فدراسیون آبی که محصول اتاق فکر مافیای صاحب قدرت بود، شما نه تنها استقلال رای خود را حفظ نکردید بلکه با تلاش کردید جریان مخالف را با خود همراه کنید تا دوباره چنین اتفاقاتی رقم نخورد، شاید همین رفتارها باعث شد آدمین پیج رسمی فدراسیون فوتبال زیر پست اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین گافی بدهد و برای موفقیت یحیی گل محمدی کامنت بگذارد!

به نظر می آید مدیریت فدراسیون فوتبال تا امروز خواب بود و تازه از خواب بیدار شده در حالی که رسانه های گروهی و منتقدان نزدیک به یک هفته است که فریاد می زند مجریان عدالت در فوتبال کجا هستند که با بداخلاقی ها برخورد کنند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4482

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.