آقای سعادتمند ! به فکر سعادت استقلال باش | آوای استقلال
3
گاهی اوقات آدم ها با نبودنشان خدمت می کنند

آقای سعادتمند ! به فکر سعادت استقلال باش

  • کد خبر : 30887
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
آقای سعادتمند ! به فکر سعادت استقلال باش
پس از اینکه  فتح الله زاده از سمت خود در باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون جانشین او مطرح شده و قضیه همچنان ادامه دارد.

به گزارش آوای استقلال، در واقع می توان گفت داستان تا شانزدهم خرداد ماه که  مجمع عمومی باشگاه برگزار شود تداوم خواهد داشت و پس از برگزاری آن نشست مشخص می شود که ترکیب هیئت مدیره استقلال چگونه است و چه کسی وظایف مدیر عامل را برعهده خواهد گرفت.
البته بحث های زیادی پیرامون ماندگار شدن حجت الله کریمی در این سمت مطرح است اما به موازات آن برخی افراد دیگر هم در خفا و به نوعی حتی  آشکارا جهت رسیدن به صندلی مدیرعاملی نهایت تلاش خود را به کار بسته اند و از رسانه‌ای شدن مسئله نیز ابا ندارند.
یکی از افرادی که خیلی دلش می خواهد دوباره مدیرعامل استقلال شود، احمد سعادتمند است. فردی که حتی در یک مقطع صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدعی شده است اگر به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شود، می تواند مشکلات مالی این باشگاه را به صفر برساند!!
در اینکه سعادتمند مانند هر آدم دیگری می تواند موقعیت هایی را برای خودش تصور کند هیچ شکی وجود ندارد و نباید در این رابطه به او خورده گرفت اما فراموش نکنیم گاهی اوقات افراد با نبودن خود به مجموعه ای که دوست دارند، خدمت بزرگتری می کنند.
احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بود و همه ما روزهای مدیریت ناموفق او را به خاطر داریم .
از رابطه سرد با فرهاد مجیدی گرفته تا داستان کذب سفر به اروپا و برهم خوردن تمرکز تیم در آستانه فینال جام حذفی، به این موارد باید افزایش قیمت برخی بازیکنان را هم اضافه کرد که در مجموع موجب می‌شود کمتر کسی به مدیرعامل اسبق استقلال نمره قبولی دهد.
اگر احمد سعادتمند واقعا سعادت استقلال را می‌خواهد، بهتر است به فکر مدیرعاملی استقلال نباشد و به گفته خودش اگر هم واقعاً اسپانسر هایی دارد که می‌توانند به استقلال کمک کنند چقدر خوب است مانند یک هوادار صادق و عاشق، آنها را به کادر مدیریتی باشگاه وصل کند تا گره از کار آبی ها باز کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30887

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.