آقای رئیس جمهور؛استقلال نیاز به مدیران جوان دارد | آوای استقلال
3
مطالبه جدی هواداران استقلال از ابراهیم رئیسی؛

آقای رئیس جمهور؛استقلال نیاز به مدیران جوان دارد

  • کد خبر : 7741
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
آقای رئیس جمهور؛استقلال نیاز به مدیران جوان دارد
مطالبه بزرگ هواداران استقلال باید استفاده مدیران جوان و خوش فکر باشد،مدیری که حوصله داشته باشد برای موفقیت استقلال از بیست و چهار ساعت شبانه روز بیست و پنج ساعت کار کند تا موفقیت بزرگ برای استقلال رقم بخورد و گرنه استفاده از مدیران تکراری یک بازگشت به عقب تاریخی خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، حضور ناگهانی علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به همراه چند نفر از پیشکسوتان باشگاه در محل تمرین تیم فوتبال استقلال و ملاقات با فرهاد مجیدی در نوع خود حرکتی مثبت به حساب می آید اما در این بین یک پارادوکس بسیار بزرگ نیز برای هواداران فوتبال به وجود آمده که چرا علی فتح الله زاده در دوره مدیریت کوتاه مدت خود در باشگاه استقلال پیش از مدیرعاملی احمد سعادتمند چنین کاری انجام نداد، و از ملاقات با فرهاد مجیدی طفره رفت آیا آن روز توجه به نیازهای سرمربی اهمیت نداشت؟

مگر شرایط امروز فرهاد مجیدی و استقلال با شرایط آن روز تفاوت داشت؟ آن روز هم فرهاد مجیدی نیازمند حمایت بود اما علی فتح الله زاده در آن مقطع به واسطه عنوانی که از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرده بود نه تنها به سمت فرهاد مجیدی نرفت بلکه به نوعی با ادبیات تهدید آمیز وی را مورد خطاب قرار داد، تا جائیکه حرف و حدیث های فراوانی در خصوص خط و نشان فتح الله زاده برای سرمربی وقت مطرح شد که هرگز این اتفاق از سوی وی تکذیب نشد، بر این اساس سخت است دلسوزی امروز فتح الله زاده را پای نگرانی او بنویسم بلکه این شائبه به وجود می آید که علی فتح الله زاده نیز برای برخوردار از مزایایی این فضا گزینه ملاقات با فرهاد مجیدی را انتخاب کرده است!

در اینکه عملکرد احمد مددی بسیار بد و غیر دفاع بوده هیچ تردیدی نیست، در این که مددی باید برکنار شود نیز شکی نیست،اما ماجراجویی مدیر سابق استقلال برای رسیدن به کرسی مدیرعاملی باشگاهی اتفاق مطلوبی نیست که هواداران استقلال نیز به شدت در برابر آن موضع دارند!

البته که فتح الله زاده و دیگر مدیران عامل استقلال که در سالیان اخیر بارها شانس خود را برای کسب موفقیت در این باشگاه مورد آزامش قرار دادند بی میل به نشستن روی صندلی مدیرعاملی نیستند اما باید به دنبال این مساله باشیم که آیا بازگشت این نفرات دستاوردی برای مجموعه باشگاه به دنبال خواهد داشت؟

استقلال امروز نیاز به تفکرات نو و متفاوت دارد، استقلال نیاز به فردی جوان، با انگیزه و نو اندیش دارد که بتواند به واسطه دانش و توانمندی خود پنجره امید را به روی هواداران این باشگاه باز کند، رجوع به مدیرانی که نشان دادند در مقاطع حساس فرار را به قرار ترجیح می دهند، نه تنها کارساز نیست بلکه حکم از چاله بیرون آمدن و به چاه افتادن را دارد.

مطالبه بزرگ هواداران استقلال باید از دولت ابراهیم رئیسی استفاده از مدیران جوان و خوش فکر باشد،مدیری که حوصله داشته باشد و برای موفقیت استقلال از بیست و چهار ساعت شبانه روز بیست و پنج ساعت کار کند تا موفقیت بزرگ برای استقلال رقم بخورد و گرنه استفاده از مدیران تکراری یک بازگشت به عقب تاریخی خواهد بود.

مرور کارنامه مدیرانی نظیر،اولیایی، فتح الله زاده، افشارزاده، افتخاری، فتحی، سعادتمند و احمد مددی این واقعیت را برملا می کند که استقلال با این سبک و سیاق به هیچ موفقیتی نخواهد رسید،بلکه روز به روز ضعیف تر از قبل می شود! از این رو هواداران استقلال با درک صحیح از شرایط موجود امروز مطالبه به حق و دقیقی دارند که دولت جدید با استفاده از کادر مستعد و توانمند زمینه ورود مدیران جوان خوش فکر را به استقلال مهیا کنند تا دیگر این اتفاقات تلخ رخ ندهد.

طبیعتا اگر مدیر درست و منطقی رفتار کند هوادار هر روز برای اعتراض به انتخاب وزیر و انتقاد به عملکرد مدیرعامل کف خیابان نیست، اگر مدیرعامل بر اساس عقلانیت مجموعه باشگاه را مدیریت کند نه باشگاه از نظر مالی گرفتار بحران خواهد شد نه هوادار ، کادرفنی و بازیکنان با معضل رو به رو نمی شوند.پس با صدایی رسا فریاد می زنیم آقای رئیس جمهور برای برون رفت از وضعیت فعلی بازگشت مدیران سابق کارساز نیست حتی اگر آنها وعده ستاره سوم، چهارم و پنجم را به هوادار بدهند، استقلال نیاز به یک مدیر جوان و با دانش دارد نه ورشکستگان سیاسی که هر روز کنار یک چههره سیاسی بساط کاسبی خود را پهن می کنند تا شاید دوباره کرسی مدیرعاملی را فتح کنند.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7741

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.