آقای حیدری استفاده ابزاری از همه چیز؟ | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

آقای حیدری استفاده ابزاری از همه چیز؟

  • کد خبر : 37550
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
آقای حیدری استفاده ابزاری از همه چیز؟
چه کسی است که سپهر حیدری را نشناسد و از لودگی ها و جنجال هایش برای دیده شدن بی خبر باشد؟

به گزارش آوای استقلال، بازیکنی لول پایین چه در سطح فنی چه در بُعد اخلاقی، بازیکنی که در دوران فوتبالش هرگز فروغی نداشت و حتی وقتی در گوگل هم نام او را سرچ کنید گزینه های یک تا ده عناوینی چون سپهر حیدری و همسرش، سپهر حیدری و عکس جنجالی با همسرش، عکس جنجالی همسر سپهر حیدری و…را نشان می دهد.
سپهر حیدری آنقدر به دنبال شهرت و دیده شدن است که از ظاهر همسرش استفاده می کتد تا فالوئر بگیرد و وایرال شود.
در کجای دنیا یک مربی همسرش را همراه خودش به تمرینات تیمش می برد و همسرش مثل کمک مربی کنار او وسط زمین می ایستد تا بازیکنان به جای تمرین…؟
کدام مردی در کجای دنیا جوری رفتار
می کند که دیگران در خصوص ظاهر همسرش اظهار نظر کنند؟
البته که بسیاری از چهره های مطرح و افراد معمولی تصاویری از همسرشان در صفحات مجازی منتشر می کنند اما نه جوری که دیگران را وادار به اظهار نظر در خصوص ظاهر همسرشان کنند؟
کدام مردی برای این که کم نیاورد و دیده شود، برای این که فراموش نشود و نامش سر زبان ها باشد از تصاویر همسرش استفاده می کند؟
نه هیچ زنی و نه هیچ مرد سالم العقل و خانواده دوستی چنین استفاده ابزاری از چهره و ظاهر همسرش نمی کند اما دلقکی به اسم سپهر حیدری، بیمار دیده شدن است شاید چون می خواهد به اندازه همسرش سر زبان ها باشد، شاید چون نمی خواهد زیر سایه همسرش محو شود، شاید چون دلش می خواهد با استفاده ابزاری از شریک زندگی اش فالوئر بگیرد، تیم بگیرد، درآمد داشته باشد…
از چنین مردی که از با ارزش ترین های زندگی اش می گذرد تا نامش مطرح باشد چه توقعی می توان داشت؟ او یک روز تصویر همسرش را تبلیغ می کند روز بعد تبلیغی دیگر را با استفاده عکس همسرش، یک روز به ارسلان مطهری و یک روز به فنونی زاده پیله می کند، یک روز به طرفداران استقلال و روز دیگر به دستشویی رفتن استقلالی ها(!!).
سپهر حالا سرش را جایی فرو کرده که هر چه تلاش کند نمی تواند از شر عواقبش در امان بماند اما برای او بدنامی بهتر از گمنامی است!
پیله کردن به مهدی هاشمی نسب که نامش برای دهان سپهر حیدری زیادی بزرگ و سنگین است، تبعاتش هم برای سپهر به همان اندازه سنگین و دردسر ساز خواهد بود.
سپهر حیدری به خاطر صحبت های سر طلایی فوتبال ایران در نشست خبری با ادبیاتی که معرف شخصیت و تربیت اوست، به هاشمی نسب توهین کرده تا بلکه به خاطر فحاشی طرفداران مهدی، دیده شود تا از فحاشی طرفداران استقلال جان بگیرد و خونش تازه شود!
بله آدم های بی ارزشی مثل سپهر حیدری که از همسر خود هم استفاده ابزاری می کند از اسم افرادی مثل هاشمی نسب هم کمک می گیرد که فحش بخورد اما دیده شود، اما از همسرش عقب نماند، اما فراموش نشود…
پسرک فضای مجازی که دلش می خواهد اینفلوئنسر مارکتینگ باشد اما چون با رزومه خودش نمی تواند مخاطبین زیادی حذب کند مجبور است به هجویات روی ببرد و به ابتذال کشیده شود اگر چه شخصیت خود او ترجمه دقیقی از این واژه هاست…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37550

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.