آقای تاج کمیته داوران نیاز به شخم زنی دارد! | آوای استقلال
1

آقای تاج کمیته داوران نیاز به شخم زنی دارد!

  • کد خبر : 32581
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
آقای تاج کمیته داوران نیاز به شخم زنی دارد!
هفته اول لیگ و باز یک قضاوت تاثیر گذار در دیدار تیمی که همواره همه لیگ فدای مصلحت و خواست این تیم شده اند.

به گزارش آوای استقلال، از هر زاویه ای با هر فاصله ای که صحنه گل را ببینیم یا آنها که درون زمین بودند با هر موقعیت جایگیری در زمین، آفساید صحنه گل را دیدند جز داور.
مگر می شود فساد و تبانی از همان هفته اول، از همان نیمه اول، شروع شود؟
تیمی که میلیاردها تومان صرف خرید بازیکنانش کرده و گران ترین تیم لیگ است آیا داور برای گل زدن به تیمی که برای ماندن در نیمه جدول در لیگ حضور دارد، باید به آن‌ها کند؟
گران ترین تیم لیگ، ثروتمند ترین تیم لیگ که حق همه مردم را در جیب خودش دارد و خرج بازیکنان پر حاشیه اش می کند، توان رقابت سالم با تیم های لیگ را ندارد و باید با کمک کمیته داوران و توصیه های ویژه امتیاز بگیرد؟
وقتی رئیس کمیته داوران از ناداوری داورانش حمایت می کند و در پاسخ به اعتراض هواداران با لبخندی کریه می گوید اگر الان بگویم گل پرسپولیس صحیح نبوده هواداران این تیم ناراحت می شوند آیا باید امیدی به تغییر رویه داوری در لیگ جدید داشته باشیم؟
آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شما که مدیری فوتبالی هستید و پیش از ریاست در فدراسیون فوتبال، مدیرعامل بوده اید، شما که مشکلات و گرفتاری های باشگاه ها را می دانید و از هزینه های سرسام آور تیم ها مطلع هستید، شما که می دانید باشگاه ها با چه سختی ها،فشارها و  استرسی وارد لیگ می شوند و یک شکست چقدر می تواند تیمی را دستخوش حوادث و فراز و فرود کند، شما که می دانید یک سوت زدن مغرضانه و اشتباه چه تاثیری در نتایج دارد و زحمات یک تیم، یک باشگاه، مدیریت و مجموعه ای را بر باد می دهد چطور اینهمه اشتباه، تبعیض و ظلم را می بینید و چاره اندیشی نمی کنید؟
آقای تاج به خاطر اینهمه هوادارای که سالهاست زیر فشار تبعیض و نابرابری قرار دارند به وجدان و شرافت تان رجوع کنید از وجدان تان که بزرگترین قاضی است کمک بخواهید و به ندای وجدان تان گوش کنید آیا این همه ظلم را هیچ انسان آزاده و با شرفی، هیچ وجدان بیداری می تواند ببیند و بی تفاوت باشد؟
آقای تاج آیا شما به بازتاب اعمال اعتقادی دارید؟
شما که خودتان را شیعه و اهل نماز و عاشورا و محرم می دانید در کدام یک از آموزه های دینی سکوت در برابر ظلم سفارش شده است؟
آیا احداث و روایت های دینی به شما نیاموخته سکوت در برابر ظلم شراکت در ظلم است؟
شما محرم برای چه کسی عزاداری کردید برای چه کسی مشکی پوشیدید و سینه زدید آیا همان شخص، پیروانی که داشت را به آزادگی و پرهیز از ظلم سفارش نکرده است؟
مقابل ظلم و فساد بایستید.
آقای تاج این کمیته داوران نه نیاز به تغییر بلکه نیاز به تعویض دارد!
علی خسروی که لیدر پرسپولیس است تا یک داور و کارشناس، در کمیته داوران چه می کند؟
افشاریان که به وضوح از داوران متخلف حمایت می کند و صراحتا می گوید اگر بگویم گل پرسپولیس درست نبوده هواداران تیم ناراحت می شوند چرا باید همچنان به عنوان رئیس کمیته داوران در لیگ حضور داشته باشد تا در نتایح تاثیر بگذار؟
آقای مهدی تاج فساد و تبانی به اسم اشتباهات سهوی بلای جان تیم ها شده و البته آسانسور پرسپولیس برای رفتن بر روی سکوی قهرمانی!
لطفا برای نجات فوتبال قاطعانه، شرافتمندانه و دلسوزانه وارد عمل شوید و لیگ را از شر این کمیته داوران خلاص کنید.
هواداران استقلال هنوز و همیشه از اینکه شما یکی از مسببین حذف تیم محبوبشان از آسیا بودید دلخور هستند و تسویه با شما و همه عوامل این ظلم را به خدا سپرده اند اما شما با همین یک کار،با ورود و برخورد قاطعانه با فساد در کمیته داوران می توانید گناه خودتان را پاک کنید…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32581

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.