آقای آجورلو گام بعدی را محکم تر بردار | آوای استقلال
0
داوران را به مسلخ قانون ببر

آقای آجورلو گام بعدی را محکم تر بردار

  • کد خبر : 17356
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
آقای آجورلو گام بعدی را محکم تر بردار
۸ امتیاز در چهار دیدار پیاپی از استقلال گرفته شد تا قدرت مافیایی پشت پرده مشخص شود.

به گزارش آوای استقلال، سازمان لیگ، کمیته داوران ،علی نژاد معاون وزیر ورزش هر کدام به خاطر منافع شخصی یا علایق رنگی شان، به شدت به دنبال تخریب استقلال و مانع سازی برای رسیدن این تیم به صدر جدول هستند.
امتیازاتی که نه به گفته خبرنگاران حوزه استقلال، پیشکسوتان و هواداران این تیم بلکه با نظر کارشناسان مطرح داوری، از استقلال گرفته شده در این هشت بازی ابتدایی فصل، هشت امتیاز مسلم را داوران نادیده گرفته اند. نگرفتن خطای وسط زمین ، ضربه کاشته و کارت زرد، بخت مسلم گلزنی نیست که آنها را برای از دست دادن امتیاز محاسبه کنیم وقتی صحبت از گرفتن امتیاز می‌شود یعنی شانس صد درصد گلزنی یعنی پنالتی!
یک تیم با این همه هزینه سرسام آور در این شرایط اقتصادی دشوار که حتی بزرگترین سرمایه گذاران داخلی هم تمایلی به ورود در ورزش ندارند، این همه هوادار مشتاق که تنها دلخوشی شان در این اوضاع آشفته و ناامید کننده اقتصادی کشور، به فوتبال و تیم محبوبشان است نباید قربانی منفعت طلبی، کینه‌توزی و علاقه شخصی چند نفر از مسئولین شوند که البته هیچ کدامشان از پیکره ورزش نیستند و معلوم نیست با چه رانت و رایزنی توانسته اند خودشان را به ورزش بچسبانند و هم غارت کنند هم تجارت، هم نتایج را مدیریت کنند و هم فوتبال را به لجن بکشانند! مسئولین نمایندگان مردم اند و به تعبیری خدمتگزاران به مردم که باید برای بهبود شرایط زندگی؛ بهداشتی، ورزشی ،اقتصادی … کمک کنند. باید از خودشان بگذرند، بی‌وقفه تلاش کنند تا به آنچه وظیفه قانونی و اخلاقی شان است عمل کنند نه اینکه به خاطر خودشان از این همه جوان و نوجوان ،میانسال و کهنسال مایه بگذارند، پا روی احساس عواطف و سلامت روحی و روانی آنها بگذارند تا خودشان را خوش آید !
متاسفانه از آنجا که اکثر مسئولین مانند زنجیر به هم وصل اند کسی به تخلف دیگری کاری ندارد و همه در کنار هم یا زیر سایه هم ،نان و بوقلمون شان را می خورند و اگر اختلافی بر سر( کی بیشتر غارت کرده )بینشان پیش آمد اطلاعاتی به بیرون درز کند و نهادهای نظارتی ورود کنند… اینجا در فوتبال ظاهراً آنقدر وفور نعمت است و به همه آنها به قدر کفایت می رسد و حساب خارجی شان را هم پروپیمان می‌کند، کسی موی دماغ دیگری نمی‌شود. حالا اما یک نفر خارج از جمع و سفره پر رونق خودشان، آمده تا حق باشگاهش را از سر سفره آقایان، از حساب های نجومی آقایان بیرون بکشد و خرج تیمش کند که بدهی پدرش را درآورده است و هوادارانش مظلومانه شاهد تبعیض مفسدین هستند که مشکلات تیم رقیب را به چشم بر هم زدنی حل می‌کنند و در این مسیر به حساب استقلال هم دستبرد می زنند حتی جیب محرومین را هم با خالی کردن صندوق کارآفرینی و ایجاد شغل برای محرومین می‌زنند !
آجرلو آمد و حق باشگاه‌ش را مطالبه کرد و این کار چوب در لانه زنبور کردن بود! درود‌گر و سازمان لیگ به تقلا افتادند که باعث تعجب است چطور نهادهای نظارتی از این همه تلاش آنها برای ندادن حق باشگاه‌ها، متوجه فساد مالی در سازمان لیگ نشده و هنوز ورود نکردند یا شاید هم بی سر و صدا وارد عمل شدند و هنوز رسانه ای نشده است! به هر حال پس از فراز و فرودها و چالش‌های بسیار حق مسلم تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها دادند همه باشگاه‌ها این موفقیت و پیروزی بزرگ را مدیون سردار آجرلو ،باشگاه استقلال و هوادارانش هستند که تا محقق شدن این خواست پای کار ایستادند و تاوانش را هم با ناداوری ها دادند .پس از این پیروزی بزرگ ،آجورلو گام بعدی در راه مطالبه‌ای جدی تر را باید محکم‌تر بردارد وگرنه تمام زحماتش در راه گرفتن حق تبلیغات محیطی هم بر باد می‌رود! داوران در این چند هفته با دستور آدم‌های در سازمان لیگ که منافعشان به خطر افتاده و چاه نفت از آنها گرفته شده (البته قطعاً چاه‌های نفت بسیاری هنوز باقیست) جهت دار قضاوت کرده و در همین چند هفته و حتی در دربی با نادیده گرفتن پنالتی های استقلال، امتیازهای حساسی را از این تیم گرفتند که در نهایت منجر به قهرمانی تیم محبوب‌شان و بازداشتن استقلال از قهرمانی خواهد شد. آقای آجرلو چنانچه لازم باشد باید فیلم بازی های استقلال به فیفا ارسال شود تا فشار از بالا سازمان لیگ، کمیته داوران و شخص علی نژاد دست از کارشکنی علیه استقلال بردارند! همانطور که در گرفتن تبلیغات محیطی کوتاه نیامدید و این اقدام بزرگ را به ثمر رساندید توقع می‌رود تا قضاوت عادلانه داوران هم هر کاری لازم باشد انجام بدهید و با حمایت هواداران واقعی استقلال تا احقاق حق و مجاب داوران به قضاوت عادلانه با قدرت پیش بروید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17356

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.