آقای آجورلو شما تنها هستید! | آوای استقلال
4
سونامی در انتظار استقلال

آقای آجورلو شما تنها هستید!

  • کد خبر : 16634
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
آقای آجورلو شما تنها هستید!

به گزارش آوای استقلال، زنگ خطر را اکنون به صدا در آورده ایم. در روزهایی که گویا همه خودی ها در خواب غفلت اند و درگیر صحبت های دلبرانه ی سردار آجورلو. بالا نشینی در جدول، اینکه چرا فرهاد فلان بازیکن را نخواسته و مواردی از این دست پیش پا افتاده و دم دستی! اما […]

به گزارش آوای استقلال، زنگ خطر را اکنون به صدا در آورده ایم. در روزهایی که گویا همه خودی ها در خواب غفلت اند و درگیر صحبت های دلبرانه ی سردار آجورلو. بالا نشینی در جدول، اینکه چرا فرهاد فلان بازیکن را نخواسته و مواردی از این دست پیش پا افتاده و دم دستی! اما پرداختن به این موضوعات برای آنهایی است که تیمشان دغدغه های بزرگی ندارد. تیمی که پرونده بدهی‌های خارجی اش قرار نیست سونامی شود و این تیم، هواداران و آبروی فوتبال کشورمان را در خود ببلعد!
انگار هواداران استقلال ذوب در حواشی مربوط به پرسپولیس هستند و ناراحت از اینکه چرا صندوق کار آفرینی امید که وظیفه اش ایجاد اشتغال برای محرومین است بیست و دو میلیارد بدهی پرسپولیس به کالدرون را پرداخت کرده است اما به این موضوع مهم فکر نمی کنند که در روز ها و هفته های آینده قرار است چه مصیبتی بر تیم محبوبشان نازل شود!
مصیبتی که استقلال در آن یکه و تنها است و حمایت هیچ ارگان، موسسه و شرکتی را ندارد.
حتی وزیر ورزش( که به پیشنهاد علینژاد راه های مختلف و خلاف قانون را برای کمک به پرسپولیس امتحان کرد تا سرانجام از صندوق ایجاد مشاغل برای محرومان راه نجات تیم محبوب دولت روحانی را احداث و آنها را به جاده سعادت نشاند) برای استقلال ککش هم نمی‌گزد!
پرسپولیسی های به شدت متعصب در وزارت ورزش او را دوره کرده اند از علینژاد که اصلی ترین و نفوذی ترین مهره است تا تمام بخش های مهم وزارت ورزش که مانند لیدرهای پرسپولیس در هواداری از این تیم تعصب دارند و چنان سر وزیر را گرم میکنند و گوشش را “کر ” که صدای اعتراض استقلالی ها را نشنود. البته متاسفانه استقلالی ها هم در خواب غفلتی هستند که همان آدم ها، برایشان برنامه ریزی کردند!
بر خود وظیفه دانستیم به شما هواداران هشدار بدهیم به زودی رای نهایی پرونده ی شاکیان خارجی روی میز آجورلو نمایان می شود و او در فرصت اندک فیفا به هیچ وجه نخواهد توانست مبلغ هنگفت مورد نیاز را تهیه کند. آجورلو باید برای بیرون کشیدن استقلال از این جهنمی که مدیران پیش از او، به دستور سلطانی فر ساختند، تمام قدرت، اعتبار و آبروی همه ی عمرش را وسط بگذارد. آجورلو تنهاست و در این شرایط سخت جز هواداران متمول و دست و دل باز این تیم کسی کنار استقلال نیست. تازه اگر متمول ها آن طور که مدعی علاقه مندی به استقلال هستند پای کار هم باشند! پولدار های استقلالی که در فضای مجازی با جمع آوری تعدادی خبرنگار قصد دارند نامشان سر زبان ها باشد حالا باید در میدان عمل آبی بودن خودشان را اثبات کنند. اگر امروز در این مشکل به شدت سخت و روز های بحرانی پیش رو به داد استقلال نرسند و منابع پرداخت بدهی و راه های دور زدن تحریم را مدیریت نکنند، دیگر هرگز اسمی از استقلال نبرند!
با وجود این حرف ها ما همچنان آجورلو را تنها شخصی می‌دانیم که باید به طور جد به حل این مشکل بپردازد او نباید به وعده وعید دیگران دلخوش باشد و نباید دست روی دست بگذارد تا آنهایی که در کمین نشسته اند روی صندلی مدیریت بپرند، دست او را توی پوست گردو بگذارند!
هرکه شعار کمک داد باید همان موقع مبلغ موردنظرش را به حساب باشگاه واریز کند!
آقای آجورلو استقلال مثل پرسپولیس خزانه ی دولت را در اختیار ندارد. رای نهایی فیفا و پرداخت بدهی های کلان قطعی و زمان برای پرداخت آن اندک خواهد بود از الان دست به کار شوید دست روی دست گذاشتن تا اعلام رای از سوی فیفا یعنی از دست دادن فرصت و مصیبت عظمایی که استقلال در آن نابود خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16634

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.