آقای آجورلو خدا قوت | آوای استقلال
4
این خودش نمره بیسته!

آقای آجورلو خدا قوت

  • کد خبر : 26072
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
آقای آجورلو خدا قوت
آجورلو حرکت بزرگی انجام داد.

آوای استقلال _
مدیران بی کفایت پیشین که تنها به خاطر شهرت و استفاده از رانت به استقلال آمده بودند، آنقدر مشغول لذت بردن از قدرت و کسب ثروت و بی هوش شدن از شدت مصاحبه بودند که کاری جز دور زدن برای باز کردن درهای بسته ای که بعد از جدایی از استقلال به دردشان می خورد، نداشتند. گوشهایشان خواسته ها را نمی شنید و اراده ای برای قدم بر داشتن در مسیر عزت و سربلندی استقلال و احترام به هوادار و پیشکسوت وجود نداشت!
مدیران بیگانه با ورزش که از ورزش به همه چیز و همه جا رسیدند آنقدر وقیح بودند که توجهی به مطالبه به حق هواداران جهت پرداخت طلب خانواده اسطوره منصور خان نداشتند، البته برای وایرال شدن از هیچ فرصتی نمی‌گذشتند و در این راه با خانواده بزرگان استقلال دیدار می‌کردند و وعده پرداخت مطالبات را می‌دادند اما همین که عکس هایشان فضای رسانه ای و مجازی را پر میکرد نیششان باز و دفتر وعده ها بسته می‌شد!
اینکه از جمع آدم های بی خود باشگاه پرداخت طلب خانواده اسطوره استقلال پرداخت نشد جای شکرش باقیست وگرنه همین می‌شد افتخاری در کارنامه سیاهشان!
هواداران آنقدر به منصور خان پورحیدری علاقه و ارادت دارند که در این سالها همواره پرداخت مطالبات به خانواده منصور خان را یادآوری می‌کردند و صد شکر که این اتفاق خوب بالاخره رخ داد و روز گذشته خبر پرداخت طلب پدر استقلال و تسویه با خانواده اش اعلام شد.
همین یک کار به قدری ارزشمند است و به قدری مهم و قابل توجه که می‌توان به آجرلو که تا کنون نقد های زیادی به او داشته ایم، یک نمره بیست داد.
یک کارت طلایی
یک هزار آفرین!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26072

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.