آقای آجورلو این باشگاه سخنگو می خواهد! | آوای استقلال
4

آقای آجورلو این باشگاه سخنگو می خواهد!

  • کد خبر : 24458
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
آقای آجورلو این باشگاه سخنگو می خواهد!
آقای آجورلو از این روزهای پر التهاب و شلوغ و ترسناک به سلامت گذشتید و خیال خودتان و هواداران بابت مربی راحت شده است لطفا سر و سامانی به بخش رسانه ای باشگاه بدهید که به شدت حضور مقتدرانه و هوشمندانه اش لازم و واجب است.

به گزارش آوای استقلال، اینکه باشگاهی به بزرگی و اعتبار استقلال، رسانه ای ضعیف و بی کار داشته باشد و هوادارانش برای کسب اخبار موثق و حتی تکذیب خبرهای مربوط به باشگاه، دل خوش به پیج خبرنگاران باشد، نشان از ضعف مدیریتی شماست که به این بخش مهم توجه نداشته یا توانایی به کار گیری نفرات کار بلد را ندارید!
در این روزهای پر استرس اگر رسانه باشگاه دست آدم های کار بلد بود یا شما به سرعت، افراد شایسته را در این بخش جایگزین می‌کردید به جای یک کلاغ چهل کلاغ های فضای مجازی با یک استوری، با یک خط تایید یا تکذیب، آرامش به هواداران باز می گشت!
کار بعدی شما باز کردن این فضای بسته است، خودتان مصاحبه نمی‌کنید، سرپرست تیم مصاحبه نمی کند، سخنگو گزینشی به خبرنگاران دلخواهش پاسخ می دهد و غیر از صدا و سیما (که از قضا حاشیه سازان قدری هستند برای استقلال)برای خبرنگاران استقلالی وقت مصاحبه ندارند!
در این میان دو تن از اعضای هیئت مدیره که اتفاقا باید سکوت کنند اخبار را به برخی از خبرنگاران نزدیک به خود می دهند که چون خبرها قطعی و موثق نیست محل حاشیه می‌شود!
آقای آجورلو این نقاط ضعف باشگاه در واقع نمره منفی کارنامه مدیریتی شماست لطفا هر چه زودتر در رفع آن بکوشید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24458

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.