آقای آجورلو استقلال پادگان و ملک شخصی‌ات نیست/ بازیکن استقلال سرباز شما نیست | آوای استقلال
1
انتقاد تند لطیفی از مدیرعامل استقلال:

آقای آجورلو استقلال پادگان و ملک شخصی‌ات نیست/ بازیکن استقلال سرباز شما نیست

  • کد خبر : 27776
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
آقای آجورلو استقلال پادگان و ملک شخصی‌ات نیست/ بازیکن استقلال سرباز شما نیست
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با ذوب‌آهنی بازی دارد که مثل فولاد خورستان بازی می‌کند و ماکت کوچک این تیم است، در زمین خودی جمع می‌شوند و به دبنال ضد حملات هستند

به گزارش آوای استقلال، علی لطیفی پیشکسوت استقلال در گفتگو با آوای استقلال اظهار داشت: استقلال و فولاد خوزستان دو سبک مختلف بودند، فولاد یک هدف را دنبال می‌کرد، بازیکنان این تیم در زمین خودی جمع شده بودند و به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.
وی افزود: استقلال با ریکاردو ساپینتو به دبنال بازی مالکانه است. آنها می‌خواهند توپ را در اختیار داشته باشد و برای رسیدن به گل خلق موقعیت کند.او در این فصل همیشه به دنبال این است توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.
پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در دو موضوع با ضعف روبروست، اولی ضد حمله و دومی ضربات ایستگاهی، البته این نکته را باید گفت تمام تیم‌هایی که بازی مالکانه را در دستور کار قرار می‌دهند با این ضعف‌ها روبرو هستند.
لطیفی تصریح کرد: تیم‌هایی که دنبال بازی مالکانه هستند از بازیکنانی برخوردار هستند که از نظر آمار قد متوسط هستند و نفرات تکنیکی دارند که باعث می‌شود در ضربات ایستگاهی با چالش روبرو شوند، شما اگر به تیم‌‌هایی گه پپ گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشته است متوجه خواهید شد بیشتر آمار حفظ توپ را در اختیار دارد اما در ضربات ایستگاهی و ضد حمله دچار مشکل می‌شدند.
وی تاکید کرد: استقلال در این فصل از داوری متضرر شده است، در این فصل هیچ سوتی به سود استقلال زده نشده است. واقعا اشتباهات داوران عجیب و غریب است.
پیشکسوت استقلال با انتقاد از مصطفی آجورلو برای کنارگذاشتن عارف غلامی اعلام کرد: آجورلو باید بداند استقلال پادگان نیست و بازیکنان این تیم سربازان او نیستند‌. استقلال ملک شخصی آجورلو نیست و ۳۰ میلیون هوادار دارد. اگر غلامی وی اشتباهی را انجام داده است باید کمیته انضباطی به آن رسیدگی کند نه آجورلو شخصا تصمیم گیری کند. استقلال مال هواداران است و آجورلو حق ندارد تصمیمات شخصی بگیرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: تیم‌های مهدی تارتار دفاع کردن را بلد هستند، استقلال با تیمی بازی دارد که مثل فولاد خورستان بازی می‌کند و باید دستیاران او حتما شناخت وی را از رقیب آینده‌شان بالاتر ببرند، باید به وی بگویند با ماکت فولاد بازی دارند و همچون فولاد در زمین خودی جمع می‌شوند و به دنبال ضد حملات هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27776

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.