آقای آجورلو استقلال بدون صاحب نیست/ چه کسی برای استقلال یارگرفت؟ | آوای استقلال
4
رجبی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد؛

آقای آجورلو استقلال بدون صاحب نیست/ چه کسی برای استقلال یارگرفت؟

  • کد خبر : 26064
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
آقای آجورلو استقلال بدون صاحب نیست/ چه کسی برای استقلال یارگرفت؟
پیشکسوت استقلال گفت: باید به اقای آجورلو گفت استقلال بی کس و بدون صاحب نیست که پیشکسوتان آنهایی که برای این تیم جوانی‌شان را گذاشتند و افتخارات باشگاه را به ارمغان آوردند بی حرمتی ببینند و کسی به انها توجه ای نداشته باشد.

به گزارش آوای استقلال، «رضا رجبی» روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: «دیوانگی تکرار یک اشتباه و انتظار نتیجه متفاوت داشتن است» این حال روز فوتبال امروز ماست، فوتبالی که اشتباهات به صورت مداوم تکرار می‌شود.
وی افزود: قدیم مربیان ما یک معلم بودند، در زمانی که ما بازی می‌کردیم کوچک‌رین حرفی نمی‌زدیم، در زمانیکه اوج فوتبال بودیم از سوی حسن حبیبی خط خوردم اما به خودمئ هیچ وقت اجازه ندادم حف بزنم.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شما در فوتیال ایران یک پدیده ندارید، فصل گذشته بازیکنی داشتیم که چهار گل استثنایی زده باشد؟ حرکت فنی و یا ویژه انجام داده باشد؟ سعید صادقی هنوز یک بازی ملی انجام نداده است اما با اسکورت به باشگاه پرسپولیس می‌رود! بازیکن جوانی هست که پر از حاشیه است اما هر روز به سود وی تبلیغ می‌شود، در این فوتبال رابطه بر هیچ چیز مقدم است، باید کاخ فوتبال را خراب کرد و از نو ساخت.
رجبی تصریح کرد: در اروپا زمین فوتبال را به ۳۶ قسمت تقسیم می‌کنند،۳۶ کاشی می‌گذارند و هر مربی باید روی هر کاشی برنامه خودش را بنویسد و اگر این کار را انجام ندهد اجازه مربیگری فوتبال نمی‌دهند.
وی تاکید کرد: اسکوچیچ را در بوق و کرنا می‌کنند اما هیچ کاری برای این فوتبال انجام نداده است، ما سه کشوری را بردیم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌‎کنند و جشن می‌گیرند اما به کره جنوبی می‌بازیم! واقعیت فوتبال ما بازی با کرده جنوبی است!
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال هندوانه درزبسته است باید اولین بازی آبی‌پوشان برزگار شود تا ببینیم که ساپینتو امضا مربیگری دارد یا خیر؟ در او فلسفه مربیگری دیده می‌شود یا نه؟ سردار آجورلو ادعا کرده است در جذب بازیکن از چند نفر مشاوره گرفته است، به عنوان یک پیشکسوت که عمر خود را در استقلال پشت سر گذاشته است از مدیرعامل استقلال این پرسش را دارم که این افراد مشاور چه کسانی بودند؟
رجبی اعلام کرد: جالب است من و پیشکسوتان استقلال بدانیم این مشاوران فوتبال فهم چه کسانی بودند که به باشگاه گفته‌اند در پست مهاجم هشت مهاجم با خصوصیات فنی و سبک بازی مشابه جذب کنند اما پلی‌میگر یا وینگر چپ سرعتی به خدمت نگیرند! استقلال به بازیکنی همچون مهدی قایدی که در اوج بود حضور دارد الان بازیکنی در این تیم که توانایی عبور از بازیکن روبرو را داشته باشد نداریم.
وی گفت: باید به اقای آجورلو گفت استقلال بی کس و بدون صاحب نیست که پیشکسوتان آنهایی که برای این تیم جوانی‌شان را گذاشتند و افتخارات باشگاه را به ارمغان آوردند بی حرمتی ببینند و کسی به انها توجه ای نداشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26064

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.