آقایان شماره هفت برای امثال مجیدی و روشن است، نه حرمت شکنی مثل سیاوش یزدانی | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

آقایان شماره هفت برای امثال مجیدی و روشن است، نه حرمت شکنی مثل سیاوش یزدانی

  • کد خبر : 28852
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
آقایان شماره هفت برای امثال مجیدی و روشن است، نه حرمت شکنی مثل سیاوش یزدانی
شماره هفت استقلال از وقتی یادمان می آید تن وفادارترین و محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بوده است. از حسن روشن گرفته تا فرهاد مجیدی که بی شک محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال بوده اند.

به گزارش آوای استقلال، پیراهن شماره ۷ استقلال علی الخصوص زمانی که بر تن فرهاد مجیدی بود همواره جزو پرچم هایی بود که هواداران استقلال با خود به ورزشگاه می بردند.
این پیراهن وقتی بر تن سرمربی سابق آبی‌ها بود هفت مقدس نام گرفت و ارج و قرب زیادی نزد هواداران تیفوسی استقلال داشت اما  این روزها وقتی می بینیم این پیراهن محبوب بر تن بازیکنی مثل سیاوش یزدانی است افسوس می خوریم.
سیاوش اگرچه در نیم فصل اول سال گذشته نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت اما جزو بازیکنانی بوده که همواره اهل حاشیه سازی بوده و گاه و بی گاه با مصاحبه های تند و آتشین خود یا فعالیتش در فضای مجازی حاشیه ساز ظاهر شده.
همین چند وقت پیش بود که توئیت زشت و بی ادبانه او درباره جشن تولد ساپینتو در تمرین استقلال دردسرساز شد و نزدیک بود منجر به اخراج او شود اما در نهایت با وساطت همبازیانش ختم به خیر شد.
سیاوش همین چند وقت پیش هم بعد از اینکه ناچار به گذراندن خدمت سربازی در ملوان شد حسابی از خجالت آجورلو و فرهاد مجیدی درآمد و گستاخانه جواب محبت های سرمربی سابق استقلال را داد و او و مدیرعامل وقت استقلال را مقصران رفتنش به سربازی خواند!
با این حال فرهاد مجیدی ناسپاسی های سیاوش را ندیده گرفت و توانست موافقت آجورلو را برای حضور یزدانی و مرادمند در جشن قهرمانی استقلال بگیرد. یکی دیگر از حاشیه سازی های یزدانی مصاحبه جنجالی او با عادل فردوسی پور بود که در آن مصاحبه به صراحت گفت: زمان محمود فکری عمدا در تیم کم کاری می کرده که این حرفها حسابی مذاق هواداران استقلال را تلخ کرد.
با این حال دیدیم که او با سلام و صلوات به استقلال برگردانده شد و اتفاقا یکی از محبوبترین پیراهن های تاریخ باشگاه هم به او داده شد.
علاوه بر اینها یزدانی در ماه‌های اخیر نتوانسته با عملکرد فنی اش نظر ساپینتو را جلب کند و این موضوع به علامت سوال های هواداران استقلال درباره چگونگی تصاحب شماره ۷ استقلال می افزاید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28852

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.