آغاز نگرانی‌ها در مورد استقلال فصل جدید | آوای استقلال
2

آغاز نگرانی‌ها در مورد استقلال فصل جدید

  • کد خبر : 25749
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
آغاز نگرانی‌ها در مورد استقلال فصل جدید
تیم استقلال در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل به مصاف گنچلر بیرلیگی رفت و مقابل این حریف که درلیگ دسته اول ترکیه حضور دارد، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

به گزارش آوای استقلال، علیرغم تمام صحبت‌ها و اخباری که طی روزهای اخیر منتشر شده این نتیجه نمی‌تواند برای فصل جدید دلگرم کننده باشد.
خریدهای زیاد استقلال در خط حمله و نوع تمرینات استقلال نوید بخش بازی‌های پرگل در فصل جدید بود اما عدم موفقیت در گلزنی مقابل چنین حریفی مساله‌ای نیست که به راحتی بتوان از آن چشم پوشی کرد.
با توجه به اینکه رسانه‌های مختلف در این مدت بارها از دیدگاه تهاجمی ساپینتو گفتند و اعلام شد به بازیکنان گفته دوست دارد تیمش به جای یک بر صفر، ۴ بر ۲ برنده شود، انتظار می‌رفت دربازی اول حداقل یک گل از خط دروازه حریف عبور می‌کرد. با مطالبی که تاکنون عنوان شده و حرف‌های خود ساپینتو به خصوص در مراسم معارفه‌اش، اکنون هواداران در انتظار تیمی گلزن هستند و مساوی بدون گل در مسابقات لیگ برتر خیلی زود آن‌ها را ناامید خواهد کرد.
در این مورد شاید بهانه فشار تمرینات و فصل بدنسازی توجیهی برای این نتیجه باشد اما به هرحال از یک تهاجمی انتظارات بیشتری می‌رود. حریف استقلال هم تیمی قدرتمند درآسیا نبود و قطعا به تیمی با این همه بازیکن نمی‌توانسته فشار زیادی بیاورد.
به هرحال بازی‌های آینده مقابل الوکره قطر و فاتح کاراگومروک، که تیم‌هایی به مراتب قوی ‌تر و با کیفیت تر هستند عیار استقلال را بهتر مشخص می‌کند. این امیدواری وجود دارد که کادرفنی استقلال با آنالیز بازی اول، نشانه‌های بیشتری از یک تیم مهاجم و گلزن را به هواداران نشان بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25749

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.