آرپی‌چی زن! به خانه خودی شلیک کردی | آوای استقلال
3

آرپی‌چی زن! به خانه خودی شلیک کردی

  • کد خبر : 12794
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
آرپی‌چی زن! به خانه خودی شلیک کردی
باخت به الهلال در یک هشتم آسیا به اندازه کافی حال و روز استقلالی‌ها را خراب کرد، دوشنبه پیش وقتی داور سوت پایان بازی را زد، انگار سوت آغاز حاشیه‌های خانمان برانداز آبی‌ها به صدا درآمد‌.

به گزارش آوای استقلال، مرحله گروهی آسیا در عربستان که تمام شد، استقلال دو‌تیم مهم را از رقابت‌ها حذف کرد و تنهایی به مرحله حذفی صعود کرد، دست تقدیر آنها را از آتش الدحیل و الاهلی به آتش الهلال رساند، ولی مدیران استقلال به جای جمع کردن نیروهای جدید برای نبرد حساس با رقیب سعودی چند جای کشتی را سوراخ کردند. بیشتر بازیکن‌های اصلی تیم حداقل یک بار به کمیته انضباطی دعوت شدند، کار آنقدر بالا گرفت که بعد از برد دلچسب در دربی حذفی به جای صدای شادی، شیپور جنگ در استقلال به صدا درآمد.

استقلال با از دست دادن ۷ ستاره مهم به الهلال رسید، بازیکن‌های ورودی خوب هستند اما دو مشکل دارند، یکی ناهماهنگی فوق‌العاده زیاد آنها با تیم باقی‌مانده، یکی ناآمادگی بعضی از آنها مثل قاسمی‌نژاد.

باخت همیشه درد و خون ریزی دارد اما شکست این بار جلوه‌ای جدید از روزهای ملال‌آور برای استقلالی‌ها بود، یکی از چهره‌های قدیمی استقلال که خاطرات خوبی در قامت بازیکن با آبی‌ها داشته حالا ۷ ماه پس از دست دادن سکان هدایت تیم، به جنگ استقلال آمده. محمود فکری کاپیتان سال‌های خوب استقلال که نماد تعصب و غیرت در زمین بود، حالا وقتی لباس آبی را به صندوق خاطرات آویزان کرده به اسم انتقاد به کسانی که قبولشان ندارد، روی استقلال بمب می‌ریزد. از چه موضعی؟ دفاع از اخلاق! محمودخان عزیز متاسفانه در دوران شبکه‌های اجتماعی هستیم و هنوز فیلم آبروریزی شما در اختیار عموم است. ما استقلالی هستیم نه قلعه‌نویی‌چی، نه منصوریان پرست، نه فن مجیدی، نه سینه‌چاک نکونام… ما وقتی کسی با اسلحه‌اش تیم را هدف قرار می‌دهد و پرسپولیسی‌ها را شادمان می‌کند ناراحت می‌شویم، ما وقتی کسی از باخت تیم در فینال حذفی خوشحالی می‌کند او را فراموش نمی‌کنیم، ما بعد از باخت به الهلال غصه‌دار بودیم ولی شما شادی کردید، در به در دنبال خبرنگار از این سایت و روزنامه تا تلویزیون و رادیو بودید و علیه استقلال فضا ساختید.

جناب آرپی‌چی زن! کاش درک می‌کردی هوادار از نمایش تیم مقابل الهلال ناراضی نبود، با همه انتقادها از فرهاد مجیدی او را عامل باخت نمی‌دانست و تو باز اشتباه تشخیص دادی، مثل روزهایی که تیمت‌ بد بود و تو منتقدها را در یک اتاق فکر جا می‌کردی، میلیون‌ها ناراضی در یک اتاق فکر جا نمی‌شدند استاد! مثل حالا که بازیگر نقش اول نمایش تخریبی علیه استقلال هستی سال‌هاست اشتباه می‌کنی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12794

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.