آرش برهانی: امیدوارم پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم | آوای استقلال
0
در مصاحبه با آوای استقلال مطرح شد؛

آرش برهانی: امیدوارم پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم

  • کد خبر : 15749
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
آرش برهانی: امیدوارم پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم
آرش برهانی معتقد است که گردهمایی مدیرعامل و پیشکسوتان استقلال، به جا و لازم بود.

آرش برهانی درباره مراسم برگزار شده به منظور تقدیر از پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: مراسم عالی بود و بهتر از این نمی شد برگزار شود خوشحالم که همه بزرگان و پیشکسوتان استقلال را اینجا دیدم و بیشتر خوشحالم از اینکه این اتفاق خوب افتاد. امیدوارم در سال دو سه بار چنین اتفاقاتی برای وحدت رویه و انسجام و اتحاد بین پیشکسوتان و اعضای استقلال محقق شود.
وی ادامه داد: ما درحال حاضر در بین پیشکسوتانمان بیشتر به همدلی و همبستگی نیاز داریم و باید این اتفاق بیفتد تا زمینه های لازم برای موفقیت در استقلال به وجود بیاید. در مجموع خوشحال شدم که در این گردهمایی شرکت کردم و دوست‌های خوبم را دیدم. امیدوارم از این اتفاقات زیاد رخ دهد تا هم پیشکسوتان دور هم جمع شویم و هم همدلی و اتحاد بین ما زیاد شود.
برهانی درباره درخواست آجورلو از وی مبنی بر سازندگی در رده های سنی و درآمدزایی از این طریق گفت: انشالله که این اتفاق بیفتد و ما هم تلاش می‌کنیم تا در این زمینه بتوانیم پشتیبان و حامی باشگاه استقلال باشیم. تمام تلاش ما این است تا در تیم‌های رده های سنی و به خصوص تیم امید که بنده در آنجا مسئولیت دارم، از بین همین جوانان بازیکنان خوبی را برای تیم بزرگسالان استقلال آماده کرده و هر سال چند نفر را به این تیم تزریق کنیم.
مهاجم اسبق استقلال درباره شرایط این تیم در فصل جاری گفت: شرایط تیم هم خوب است. امیدوارم که امسال همراه با پایان ناکامی ها، در پایان فصل اتفاقات خوبی را جشن بگیریم‌.
وی درباره مشکلات اخیر در تیم ملی گفت: امیدوارم این سوءتفاهم ها زودتر حل شود که هم به نفع فوتبال ملی است و هم به نفع طارمی. البته رفتار طارمی را اصلا نپسندیدم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15749

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.