آرامش استقلال خط قرمز هواداران! | آوای استقلال
0
وزیر ورزش مطالبه مردم را جدی بگیرد؛

آرامش استقلال خط قرمز هواداران!

  • کد خبر : 34999
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
آرامش استقلال خط قرمز هواداران!
بدبینی هواداران استقلال نسبت به تصمیمات کلان مدیریتی برای تیم محبوبشان از زمانی شروع شد که مسعود سلطانی فر وزیر اسبق ورزش با انتصاب مدیران ضعیف و بی درایت و همچنین دخالت های نابجا در حوزه مدیریتی استقلال لطماتی جبران ناپذیر به تیم اول پایتخت وارد کرد .

به گزارش آوای استقلال، از همان زمان هواداران استقلال نسبت به وزارت ورزش که متولی باشگاه استقلال و تصمیم گیرنده اصلی در حوزه کلان مدیریتی این باشگاه است کاملا بدبین شدند و این تصور در فضای عمومی حاکم شد که وزارت ورزش به عنوان متولی مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس بین این دو تیم تبعیض قائل می‌شود و این بدبینی نهایتا تنش های بسیاری را نیز ایجاد کرد و بارها و بارها در دوره سلطانی فر و پس از آن در دوره سجادی شاهد تجمعات اعتراضی هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش یا محل باشگاه و مجلس بودیم.
اما پس از روی کار آمدن کیومرث هاشمی وزیر جدید آرامشی نسبی بر فضای هواداری حاکم شد و هر چند هواداران استقلال هنوز هم با ذهنیت گذشته از وزارت ورزش دل خوشی نداشتند اما امیدوار بودند که وزیر جدید عدالت و مساوات را رعایت کند و حداقل اجازه دهد که ثبات مدیریتی در باشگاه استقلال برای بلند مدت محفوظ بماند و علی خطیر مدیرعامل باشگاه که زمان زیادی از آغاز مدیریتش نمی‌گذرد فرصت کافی برای اجرای برنامه هایش داشته باشد.
اما نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر به گونه ای برخی دشمنان را غافلگیر کرد که نتوانستند روند رو به رشد تیم نکونام را تحمل کنند و برای برهم زدن آرامش استقلال دست بکار شدند!
استارت این تحرکات مخرب علیه باشگاه استقلال توسط هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال زده شد و او بود که با انتشار نامه ای در فضای عمومی مدعی ارتکاب جعل یک نامه با سربرگ فدراسیون توسط مدیریت باشگاه شد تا حاشیه ای جدید علیه استقلال شکل بگیرد.
و در حالیکه مدیران استقلال در حال ارائه دفاعیات لازم برای رفع اتهام از خود بودند به فاصله کوتاهی از طرح اتهام ممبینی اینبار علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از درون خود باشگاه اقدام مشابهی را طراحی و اجرا کرد تا حاشیه ای دیگر مشابه حاشیه ای که ممبینی مطرح کرده بود علیه مدیریت تولید شود!
حالا اما پس از چند روز پُرتنش که مدیریت باشگاه استقلال را با چالشی سخت مواجه کرده است زمزمه هایی به گوش می‌رسد که وزیر ورزش قصد دارد به بهانه طرح اتهامات اخیر تحولاتی را در حوزه مدیریت باشگاه استقلال ایجاد کند و طبیعتا منظور از این تحولات برکناری قریب‌الوقوع و احتمالی علی خطیر و انتصاب یک مدیر جدید به جای اوست!
و این شایعات در حالی مطرح می‌شود که پایان نیم فصل اول نزدیک است و به فرض اینکه تغییر و تحولی در حوزه مدیریت باشگاه رخ دهد قطعا آنکه در این میان متضرر خواهد شد خود استقلال و جواد نکونام و هواداران هستند که باید بهانه های مدیر جدید را به خاطر نداشتن فرصت کافی تحمل کنند و استقلال بار دیگر در حساس ترین روزهای نقل و انتقالات به خاطر تغییرات مدیریتی بازنده بازار نقل و انتقالات نیم فصل باشد!
لذا به وزیر ورزش توصیه می‌کنیم قبل از هر تصمیمی تمام جوانب و تبعات آن را در نظر بگیرد و بداند که آرامش استقلال خط قرمز همه ما و هواداران است و چنانچه به هر دلیلی این آرامش به مخاطره بیافتد قطعا ناآرامی به فضای مجازی و فضای هواداری هم منتقل خواهد شد و این اتفاق نامطلوبی است که هم موقعیت وزیر را با چالش مواجه خواهد کرد و هم استقلال پس از یک دوره کوتاه مدت آرامش بار دیگر درگیر حواشی و تنش هایی می‌شود که عاقبتی جز پشیمانی نخواهد داشت!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34999

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.