آجورلو و تیم حقوقی استقلال پیگیر شکایت از های وب باشند | آوای استقلال
4

آجورلو و تیم حقوقی استقلال پیگیر شکایت از های وب باشند

  • کد خبر : 15755
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
آجورلو و تیم حقوقی استقلال پیگیر شکایت از های وب باشند
مصطفی آجورلو روز گذشته در میان صحبت‌هایش با پیشکسوتان استقلال به موردی اشاره کرد که قابل تامل بود.

به گزارش آوای استقلال، آجورلو گفت کارگزار فصل گذشته استقلال خواهان برکناری فرهاد مجیدی و آوردن گزینه خود بود. اینکه کارگزار به خودش اجازه داده سر استقلال بابت قرارداد فصل گذشته منت بگذارد و خواهان برکناری سرمربی باشد فقط دلیلش مدیریت ضعیف احمد مددی، مدیرعامل وقت استقلال بود.

از این اتفاقات نادر فقط در باشگاه استقلال می‌افتد که کارگزار به جای اینکه سپاسگزار باشگاه باشد که از برند بزرگ استقلال استفاده کرده با قلدری در امور فنی باشگاه دخالت هم کرده است.

آجورلو و تیم حقوقی‌اش باید به شکل جدی ابتدا پیگیر قرارداد وضعیت قرارداد سال‌ گذشته باشند که در این قرارداد باشگاه چقدر ضرر کرده و کارگزار چقدر سود کرده است، موضوع بعدی کارشکنی‌ها علیه استقلال است که باید پیگرد قانونی شود، به خصوص اینکه صحبت‌هایی مطرح شده که مدیران های وب به دلیل تعلقات رنگی به باشگاه رقیب کمک مالی کرده‌اند.

موضوع سوم، رسیدن به حرف‌های فرهاد مجیدی است که از کارشکنی مدیر های وب صحبت می‌کرد. برخی‌ها از جمله مددی مدیرعامل وقت استقلال به سرمربی استقلال ایراد می‌گرفتند که چرا علیه مدیر های وب صحبت می‌کند چون دیگر راضی به پول دادن نمی‌شود. امروز به این نتیجه می‌رسیم که نه تنها مجیدی درست می‌گفت بلکه باید با پیگیری حقوقی حق باشگاه استقلال گرفته شده تا درس عبرتی برای آینده شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15755

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.