چرا حکم عضویت نامداری در هئیت مدیره استقلال صادر نمی شود؟ | آوای استقلال
5
گزارش آوای استقلال از وقت کشی وزارت ورزش؛

چرا حکم عضویت نامداری در هئیت مدیره استقلال صادر نمی شود؟

  • کد خبر : 3794
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
چرا حکم عضویت نامداری در هئیت مدیره استقلال صادر نمی شود؟
حضور علی نامداری در کنار استقلال می تواند یک نقطه قوت طلایی به حساب آید شکی نیست اما پرسش کلیدی اینجاست چرا تا به امروز مشاور فعلی هئیت مدیره به عنوان یک عضو ثابت وارد هئیت مدیره نشده است؟!

علی نامداری، روز شنبه در یک گفت و گوی کوتاه مقابل ساختمان باشگاه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت:من یک هوادار ساده هستم و قطعا تا آخر عمرم نیز هوادار می مانم،حالا اهمیتی ندارد که مسوولیت در باشگاه بگیرم یا نگیرم!

به گزارش،آوای استقلال؛ در اینکه حضور علی نامداری در کنار استقلال می تواند یک نقطه قوت طلایی به حساب آید شکی نیست اما پرسش کلیدی اینجاست چرا تا به امروز مشاور فعلی هئیت مدیره به عنوان یک عضو ثابت وارد هئیت مدیره نشده است،در حالی که پیش از این وعده بروز چنین اتفاقی به هواداران استقلال داده شده بود اما تا به امروز چنین اتفاقی هنوز عملی نشده است.

نامداری به عنوان یک هوادار عاشق می تواند،به مجموعه استقلال کمک کند،به ویژه که استقلال در سال های قبل کمبود حضور چنین فردی و افرادی را به شدت احساس کرده بود لذا هوادار استقلال به عنوان یک مطالبه جدی خواهان روشن شدن ورود علی نامداری به ترکیب هئیت مدیره استقلال هستند،یقینا با اضافه شدن نامداری به جمع چهار نفره هئیت مدیره استقلال می تواند تبعات مثبت زیادی برای باشگاه به دنبال داشته باشد .

معرفی نامداری به عنوان عضو پنجم هئیت مدیره استقلال نشان می دهد کسانیکه که دلسوزانه و خیرخواهانه قصد کمک به ورزش و فوتبال ما را دارند مورد توجه قرار می گیرند،از سویی دیگر این حضور باعث می شود استقلال در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی با قدرت بیشتری وارد گود شود تا بتواند نیازهای فنی کادر فنی را برآورده سازند.

پرسشی که برای هواداران استقلال به وجود آمده اینست که ملاک انتخاب برای مدیران وزارت ورزش چیست؟ تا قبل از این برخی با کمک دو میلیاردی جواز ورود به هئیت مدیره را دریافت کردند اما علی نامداری با وجود کمک مالی قابل توجه که گفته می شود بیش از ۴۰ میلیارد تومان بوده هنوز به عنوان عضو هئیت مدیره انتخاب نشده،آیا برای وزارت ورزش ملاک و معیار ها تفاوت دارد که هنوز این اتفاق برای نامداری رخ نداده است؟

حالا باید دید آیا مسوولان تصمیم گیرنده در وزارت ورزش و جوانان پس از ماه ها بلاتکلیفی بالاخره حکم عضویت علی نامداری برای حضور در هئیت مدیره را امضا خواهند کرد یا با تداوم وقت کشی در این خصوص مانع از اضافه شدن وی به حلقه مدیریتی باشگاه استقلال می شوند تا در روزهای واپسین دوره مدیریتی خود در دولت فعلی استقلال را به این شکل تضعیف کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3794

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.