سنگ بزرگ جلوی پای دوست ایتالیایی مجیدی/ شرط استقلال برای پین؛ حق شکایت نداری! | آوای استقلال
4

سنگ بزرگ جلوی پای دوست ایتالیایی مجیدی/ شرط استقلال برای پین؛ حق شکایت نداری!

  • کد خبر : 7064
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
سنگ بزرگ جلوی پای دوست ایتالیایی مجیدی/ شرط استقلال برای پین؛ حق شکایت نداری!
در اخبار مربوط به باشگاه استقلال و مشکلات مدیریتی که بین فرهاد مجیدی و احمد مددی وجود دارد این موضوع که مربی مدنظر ایتالیایی با چه شرطی به ایران دعوت شده به شدت جلب توجه کرد.

به گزارش آوای استقلال،اینکه گفته شده باید بندی در قرارداد گابریل پین باشد که حق شکایت به دادگاه CAS را نداشته باشد کاملا غیر منتظره است! این به زعم سرمربی استقلال به مفهوم این است که از امروز روضه بی پولی را برای گابریل پین خوانده و پالس هایی به او داده اند که ما پولی در بساط نداریم که به تو پرداخت کنیم.

دوستی علی نژاد و مددی

از مدتها پیش شایعاتی مطرح بود که مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش دوستی نزدیکی با مددی داشته و او از عوامل اصلی مدیرعاملی این فرد در باشگاه استقلال است. در همین ارتباط شایعات دیگری هم مطرح بود مبنی بر اینکه مددی بدون هماهنگی با علی نژاد آب هم نمی خورد چه برسد به اینکه بخواهد مربی خارجی در باشگاه زیر مجموعه وزارت ورزش به خدمت بگیرد!

تصمیم عجیب!

این تصمیم (جذب یک مربی – مشاور ایتالیایی) در حالی مطرح شده بود که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در تصمیمی عجیب در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به بهانه رشد سرسام آور قیمت ارز (از ۱۱ به ۳۰ هزارتومان) و شکایت های رسیده از فیفا برای تیم های لیگ برتری و لیگ دسته یکی به خدمت گیری مربی و بازیکن خارجی را ممنوع کردند.

پرده ها افتاد

در همین ارتباط از روزی که موضوع حضور گابریل پین در استقلال مطرح شد این موضوع داغ بود که استقلالی ها به چه بهانه ای می خواهند این دستورالعمل مدیران ورزش کشور و فوتبال را دور بزنند که با انتشار مواضع اخیر سرمربی استقلال پرده ها افتاد و مشخص شد این موضوع به شکلی در حال جلو رفتن است که مربی ایتالیایی هرگز بحث همکاری با استقلال را نپذیرد و به تهران نیاید.

بند غیر معقول

در این باره یکی از نزدیکان به تیم استقلال که نخواست اسمش در این گزارش فاش شود درباره این پیشنهاد گفت کدام انسان عاقلی با مجموعه ای قرارداد همکاری منعقد و در آن قید می کند که حقی برای شکایت و احقاق حقش نداشته باشد؟ آن هم ایتالیایی ها! که یک نمونه از مربیانش را فصل نوزدهم در استقلال دیدیم.

سنگ اتاق فکر

مجیدی هم که از این تصمیم مطلع شده با صراحت لهجه ای که دارد به این شکل اتفاقات اخیر را تحلیل کرده و گفت: «با این وصف راحت بگویید قصد به خدمت گیری پین را نداریم». کاملا مشخص است اتاق فکری که پشت این موضوع بوده با انداختن سنگی بزرگ مقابل پای مربی مدنظر مجیدی درنظر داشته او را منصرف کند که به احتمال بسیار زیاد در این زمینه به خواسته اش می رسد.

جای کمالوند پر نشد

پیشتر عنوان شده بود باشگاه استقلال برای دور زدن قانون جدید منع به کارگیری خارجی ها در نظر دارد پین را به عنوان کارمند شرکت اسپانسر باشگاه استقلال با قراردادی ۳۰ هزار یورویی تا پایان فصل به خدمت بگیرد تا حق الزحمه اش را در سه قسط ۱۰ هزار یورویی بپردازد ولی با این وضعیت خیلی بعید است پین شرط عجیب باشگاه استقلال را بپذیرد و باز هم جای خالی فراز کمالوند روی نیمکت استقلال در استانه دیدارهای حساس پایانی فصل و جام حذفی خالی می ماند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7064

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.