خادم باشگاه خاص! | آوای استقلال
3

خادم باشگاه خاص!

  • کد خبر : 9737
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
خادم باشگاه خاص!
عزیزی خادم مشخص کرد هیچ اعتقادی به شعارهایی که می داده ندارد.

به گزارش آوای استقلال، شهاب عزیزی خادم با شعار مبارزه با پلشتی های موجود با فوتبال پا به عرصه انتخابات گذاشت،وی بارها در برنامه های تبلیغاتی خود در تلویزیون ژست مبارزه با فساد در حوزه فوتبال را به خود گرفت تا در برابر اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اینگونه وانمود کند اخلاق مداری و مبارزه با فساد در راس اولویت های وی قرار دارد.

اما حالا پس از پنج ماه از حضور آقای رئیس در راس مدیریت فدراسیون فوتبال این حقیقت عریان شده که وی هیچ اعتقادی به شعارها و وعده های انتخاباتی خود ندارد و به صورت سلیقه ای و تبعیض آمیز با بداخلاقی و نا به هنجاری های موجود در فوتبال برخورد می کند.

در دوره مدیریت عزیزی خادم بازیکنان یک باشگاه خاص از هرنوع محرومیتی مصونیت دارند،تا حدی که حتی مطالبه عمومی نیز عاملی برای رسیدگی به تخلفات بازیکنان این باشگاه نیست!

انگار عزیزی خادم قدرت و اراده لازم برای برخورد با اخلاق گریزی بازیکنان این باشگاه خاص را ندارد و ترجیح می دهد برای خوشایند مشاوران رنگی خود در طبقه چهارم فدراسیون فوتبال روی حقیقت چشم ببندد تا مبادا آنها به شکل قانونی مواخذه نشوند.

جالب اینجاست در این بین افرادی نظیر شهاب گردان،رضا کرمانشانی،مالک بادران،علیرضا منصوریان،مدیرعامل پدیده به کمیته اخلاق احضار می شوند اما دروازه بان و مدافع یک باشگاه خاص که مرتکب تخلف محرز شدند از هرگونه برخورد انضباطی مصون می مانند تا مشخص شود در فدراسیون عزیزی خادم اهالی فوتبال به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم می شوند.

و جالب تر آنجاست که اعضای هئیت رئیسه با علم بر این تناقض و رفتار دوگانه آقای رئیس سکوت اختیار کردند تا این علامت سوال برای افکار عمومی مطرح شود که آیا آنها زیر مجموعه آقای رئیس هستند تا رئیس زیر نظر آنها فعالیت کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9737

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها