ماجرای دلخوری خبرنگاران از فدراسیون فوتبال در کیش؛ طبق معمول سهل انگاری و ناهماهنگی | آوای استقلال
6

ماجرای دلخوری خبرنگاران از فدراسیون فوتبال در کیش؛ طبق معمول سهل انگاری و ناهماهنگی

  • کد خبر : 5859
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
ماجرای دلخوری خبرنگاران از فدراسیون فوتبال در کیش؛ طبق معمول سهل انگاری و ناهماهنگی
یک ناهماهنگی باعث ایجاد سو تفاهماتی میان خبرنگاران اعزامی به جزیره کیش و مسئولان فدراسیون فوتبال شد...

خبرنگاران برای پوشش خبری اردوی تیم ملی در کیش امروز به این جزیره رسیدند.

به گزارش آوای استقلال، خبرنگاران در حالی به جزیره کیش رسیدند که از زمان ورود، برخورد خوبی با آن ها نشد و ظاهرا اصحاب رسانه از ساعت ۹ تا ۲ بعد از ظهر اتاق های خود را تحویل نگرفتند و معطل شدند.

همین قضیه باعث ناراحتی و دلخوری اصحاب رسانه شد. پس از این اتفاق هنگام نهار نیز مسئولان فدراسیون، خبرنگاران را برای صرف نهار به جایی خارج از هتل می برند که ظاهرا متعلق به کارکنان منطقه آزاد کیش بوده و کیفیت غذایی هم که برای اصحاب رسانه تدارک می بینند نامناسب بوده است. همین قضیه و معطلی چند ساعت صبح باعث می شود خبرنگاران دسته جمعی از سالن خارج شوند و با این کار دلخوری خود از مسئولان فدراسیون را نشان دهند.

البته پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون از خبرنگاران دلجویی کردند.

ماجرا از این قرار است که فدراسیون فوتبال هتل محل اقامت خبرنگاران را از ساعت ۲ امروز تا ظهر دوشنبه رزرو کرده و پرواز خبرنگاران حوالی ساعت ۹ صبح به جزیره کیش رسیده و در این فاصله زمانی، خبرنگاران اعزامی به جزیره کیش تحت پوشش خدمات هتل محل اقامت شان نبودند.

فدراسیون فوتبال می توانست با توجه به قوانین هتل خبرنگاران را در ساعات اولیه بعد از ظهر به کیش اعزام کند و یا حداقل وقتی آن ها را با پرواز های ساعت ۶ و ۸ به کیش می فرستد برای صبح و ظهر آن ها برنامه بازدید در نظر بگیرد.

البته ملی پوشان هم وقتی وارد اردو شدند از این ناهماهنگی ها گلایه داشتند.

متاسفانه این سهل انگاری فدراسیون و ناهماهنگی ایجاد شده در جزیره کیش به دلالان و قمار باز هایی که از خلا قانونی استفاده کرده و به خیال خود وارد کار خبری شده اند بهانه برای سو استفاده داد. به هر حال اگر خبرنگاران مثل این دوستان قمار باز و دلال بودند می توانستند همین امروز صبح که به کیش رسیدند با پول هایی که از تبلیغ شرط بندی و جا به جایی بازیکن و فروش نزدیکان خود به دست آورده اند، در بهترین هتل کیش اقامت کنند و ۶ ساعت برای انجام کار خبری و پوشش خبری و تصویری اردوی تیم ملی در جزیره سرگردان نمانند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5859

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها