مرغ دولت یک پا دارد؛ استقلال تا اواسط مرداد واگذار می‌شود! | آوای استقلال
33
با وجود مخالفت های گسترده هواداران و صاحب نظران؛

مرغ دولت یک پا دارد؛ استقلال تا اواسط مرداد واگذار می‌شود!

  • کد خبر : 5846
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
مرغ دولت یک پا دارد؛ استقلال تا اواسط مرداد واگذار می‌شود!
اخبار رسیده از داخل مجموعه استقلال، در بهترین شرایط اگر همه چیز دقیقاً طبق برنامه جلو برود و مشکل جدید ایجاد نشود، شاید تا قبل از پایان عمر دولت آقای روحانی در اواسط مرداد ماه فقط  ۱۰ درصد از کل سهام استقلال در بورس عرضه شود.

از اواخر دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مطرح است ولی با وجودی که بالغ بر ۲۵ سال از ارائه طرح مذکور می‌گذرد، این دو باشگاه همچنان زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند.

البته وعده‌های بسیار زیادی توسط رؤسای وقت سازمان تربیت بدنی و وزیران گذشته ورزش مبنی بر واگذاری سرخابی ها ارائه شد ولی هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسید و تعداد قابل ملاحظه‌ای از طرح‌های مورد نظر اساساً حتی وارد مراحل اجرایی هم نشد و بیشتر جنبه شعاری داشت.

در همین خصوص مسعود سلطانی فر طی سه سال گذشته بارها تأکید کرد طلسم خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تا قبل از پایان این دولت شکست خواهد شد ولی عملاً شاهد هستیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

حالا و در آستانه پایان دولت دوازدهم یک بار دیگر بحث واگذاری سهام این دو باشگاه به بخش خصوصی داغ شده است و این مساله با انتقاد گسترده اهالی فوتبال، کارشناسان و صاحبنظران رو به رو شده است به شکلی که هیچ کسی از این موضوع استقبال نکرده و اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان معتقدند این اتفاق منجر به ایجاد چالشی بزرگ برای دو باشگاه خواهد شد و دردسرهای موجود در سیستم مدیریتی باشگاه را دو چندان خواهد کرد.

با طرح این موضوعات هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی به شدت به فرایند واگذاری و نحوه قیمت گذاری باشگاه اعتراض کردند تا دستگاه های نظارتی مانع از انجام این کار شوند اما براساس اخبار رسیده از داخل مجموعه استقلال، در بهترین شرایط اگر همه چیز دقیقاً طبق برنامه جلو برود و مشکل جدید ایجاد نشود، شاید تا قبل از پایان عمر دولت آقای روحانی در اواسط مرداد ماه فقط  ۱۰ درصد از کل سهام استقلال در بورس عرضه شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5846

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها