غلامپور: مجیدی مثل علی دایی به کسی باج نمی‌دهد | آوای استقلال
1
حسینی و مظاهری می جنگند تا حق‌شان را بگیرند

غلامپور: مجیدی مثل علی دایی به کسی باج نمی‌دهد

  • کد خبر : 5568
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
غلامپور: مجیدی مثل علی دایی به کسی باج نمی‌دهد
مربی دروازه بان های استقلال گفت: هر دو دروازه بان استقلال با کیفیت هستند و می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند، همانطور که هر دو نفر سابقه حضور در تیم ملی را دارند
بهزاد غلامپور که در آبادان به دلیل محرومیت روی سکوها نشسته بود، ابتدا درباره محرومیت ۲ جلسه ای اش از سوی کمیته انضباطی گفت:من به کمیته انضباطی رفتم و از خودم دفاع کردم و دوست ندارم بیشتر در مورد این مساله صحبت کنم. دوست ندارم حرفی بزنم که اینطور به نظر برسد روبروی قانون ایستاده ام.
او ادامه داد: من در تمام سال هایی که چه به عنوان دروازه بان و چه مربی در فوتبال هستم، هرگز مشکل انضباطی نداشته ام. سابقه من در فوتبال مشخص است، الان هم به رای کمیته انضباطی احترام می گذارم هرچند معتقدم این محرومیت حق من نبود ولی به قانون احترام می گذارم. بازی تمام شد و رفت، بهتر است از زیبایی های فوتبال حرف بزنیم.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال در مورد کار کردن با فرهاد مجیدی گفت: من سابقه کار کردن با علی دایی را داشته ام و از او خیلی چیزها یاد گرفته ام و علی آقا نیازی به تعریف من ندارد. جدیت و پشتکار دایی همیشه زبان زد بوده است. به جرات می گویم فرهاد مجیدی از نظر شخصیتی نزدیک ترین فرد به علی دایی است، او هم مثل دایی مستقل است و به هیچ کس باج نمی دهد و به اصولی که دارد پایبند است. مربی برای موفقیت باید اصول مشخصی داشته باشد، من هرگز ندیدم علی دایی اصول خود را زیر پا بگذارد، همین شخصیت را در فرهاد مجیدی هم می بینم.
غلامپور در مورد کیفیت فنی مربیگری مجیدی گفت:فرهاد مجیدی به معنای واقعی علاقه مند به یادگیری است، من در این سال ها مربی های زیادی دیده ام که وقتی سرمربی می شوند فکر می کنند کار تمام است و دنبال یادگیری نمی روند. مجیدی اما مدام در حال یادگیری است و برای کارش خیلی وقت می گذارد. در اینکه مجیدی در استقلال موفق می شود، شک ندارم و فکر می کنم او در سال های آینده می تواند در رده ملی هم خیلی به فوتبال ایران کمک کند. فرهاد موفق می شود چون ابزارش را دارد. یک مربی برای موفق شدن باید خلاق باشد، باید برای کارش وقت بگذارد و از همه مهم تر شخصیت تاثیر گذار داشته باشد نه شخصیت تاثیر پذیر. فرهاد مجیدی این شخصیت را دارد.
او در مورد ۲ دروازه بان استقلال و رقابت بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری گفت: هر دو دروازه بان استقلال بسیار با کیفیت هستند و می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند، همانطور که هر دو نفر سابقه حضور در تیم ملی را دارند. آنها این حقیقت را باز هم اثبات می کنند و حق شان را می گیرند.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5568

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها