استقلال را مثل لشکر شکست خورده به جنگ النصر فرستادند! | آوای استقلال
2
بازی خانگی نابرابر در خاک غربت

استقلال را مثل لشکر شکست خورده به جنگ النصر فرستادند!

  • کد خبر : 43619
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
استقلال را مثل لشکر شکست خورده به جنگ النصر فرستادند!
در بین تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا، استقلال شاید تنها تیمی باشد که همزمان در چند جبهه می‌جنگد و گاه به خاطر همین جنگ‌های داخلی و فرسایشی از نفس می‌افتد و با دستانِ خالی به جنگ حریفانی می‌رود که با بودجه چند هزار میلیاردی به دنبال فتح جام و اعاده حیثیت در فوتبال آسیا هستند! اما در کشور ما انگار همه چیز برعکس کل دنیا است....

به گزارش آوای استقلال، اینجا استقلال نماینده پرافتخار کشورمان و تنها تیمی که چهار بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و دو قهرمانی برای فوتبال ما به ارمغان آورده با انواع و اقسام دسیسه‌ها و دشمنی‌ها و تحرکات کمرشکن داخلی مواجه است تا مبادا بتواند در بین غول های آسیا برای قهرمانی و فتح جام بجنگد!
حتی مدیران باشگاه و افرادی که در ظاهر باید خیرخواه استقلال باشند شمشیر از رو بسته‌اند و سوهان روح میلیون‌ها هواداری هستند که استقلال بخشی لاینفک از زندگی آنها است…
به همه این گلایه ها و دردهایی که در سینه ما تبدیل به یک بُغض سنگین شده، باید تبعیض های آشکار فدراسیون و داوری‌های شائبه‌برانگیز در لیگ برتر و ده‌ها موارد دیگر از اقدامات خصمانه هم اضافه کرد که همه و همه فقط در جهت تضعیف استقلال صورت می‌گیرد و این سوال در ذهن میلیون‌ها هوادار این تیم که بخش بزرگی از جامعه ایران را تشکیل می‌دهند مطرح می‌کند که مگر استقلال نماینده فوتبال ما نیست؟
چه تفاوتی بین ما و تیم رقیب ماست که آنها همیشه با وجود ارتکاب انواع تخلفات محرز از گزند قانون در امان هستند و به قول عوام مصونیتی عجیب و سوال برانگیز در پیشگاه قانون دارند؟
این چه عدالتی است که سالها است اجازه نمی‌دهند استقلال توسط مدیران کاربلد و حرفه‌ای اداره شود و وقاحت را به نقطه‌ای رسانده‌اند که افرادی آماتور و بدون سابقه مدیریتی  که حتی گرایش پرسپولیسی دارند در هیات مدیره و لایه‌های فوقانی مدیریت باشگاه به آن‌ها مسئولیت می‌دهند تا برای این تیم بزرگ تصمیماتی اتخاذ کنند که فقط و فقط در جهت تضعیف تیم و تولید تنش و حاشیه است.
کجای دنیا سراغ دارید که ۲۴ ساعت قبل از یک بازی حساس دروازه بان و کاپیتان تیم را از حضور در تمرینات منع کنند؟
احمد شهریاری چه سابقه درخشان مدیریتی دارد که در باشگاه استقلال صاحب نظر و تصمیم گیرنده شده است؟
این همه دشمنی و خصومت علنی با استقلال چه معنایی دارد؟
آقایان برای انتخاب مربی خارجی آنقدر معطل کردند و کار را به تاخیر انداختند که مربی جدید به بازی حساس برابر النصر نرسد و همین هم شاید بخشی از نقشه و توطئه باشد تا کاری کنند که استقلال در مقابل یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر آسیا به بدترین شکل ممکن بازنده شود!
از این مدیریت و این تشکیلات مخوف هیچ کاری بعید نیست و آنچه ما را تا این حد بدبین کرده عملکرد خصمانه همین مدیران نالایق است و جالب اینجاست که همین آدم‌ها چنان برای هم نوشابه باز می‌کنند که اگر کسی آنها را نشناسد تصور می‌کند نیت خیر دارند و تمام زندگی خود را وقف سربلندی استقلال کرده اند. مثل مصطفی کارخانه که می‌گوید احمد شهریاری در کار مدیریتی یک دانشمند است و حاضرم پشت سر او نماز بخوانم!
هیهات از این زبان کج گفتار که جز به تملق و دروغ و عوام فریبی سخنی از آن جاری نمی‌شود!
بگذریم از این همه درد که اگر روزی قرار باشد به جزئیات آن بپردازیم یک کتاب قطور از مصائب و بدبختی های استقلال می‌توان نوشت.
تیم محبوب ما کمتر از ۲۴ ساعت دیگر باید به مصاف النصر عربستان برود و النصر در شرایطی است که نیازی به توصیف و تفسیر چندانی ندارد. آنها تا دندان مسلح هستند و برای فتح جام می‌جنگند و استقلالِ مظلوم ما با مربی موقت و روحیه‌ای شکننده همچون یک لشکر شکست خورده روانه خاک غربت شده تا بازی به اصطلاح خانگی را در برابر تیمی چند ملیتی که چندین بازیکن سرشناس و نامدار فوتبال دنیا را در اختیار دارد برگزار کند.
این بازی به دلایل مختلف شاید یکی از سخت ترین بازی‌های تاریخ استقلال باشد و دلواپسی امروز ما حاصل شواهدی است که در آستانه این بازی حساس و حیثیتی از استقلال می‌بینیم اما با تمام این تفاسیر به خدای استقلال توکل می‌کنیم و در مسابقه‌ای که روی کاغذ کمترین شانسی برای برنده شدن استقلال در آن قائل نیستیم دل به دریا می‌زنیم و امیدواریم معجزات و اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبالی به گونه‌ای رقم بخورد که اگر چشمان نگران میلیونها هوادار استقلال خیس و بارانی شد از سر شوق باشد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43619

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها