هشدار به کادرفنی، روی ماشاریپوف ریسک نکنید! | آوای استقلال
1
خروج ستاره استقلال از ترکیب اصلی؛

هشدار به کادرفنی، روی ماشاریپوف ریسک نکنید!

  • کد خبر : 43485
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
هشدار به کادرفنی، روی ماشاریپوف ریسک نکنید!
جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک تاثیرگذار استقلال به احتمال زیاد در بازی مقابل ذوب آهن روی نیمکت حضور داشته باشد و در صورت نیاز و به دست نیامدن نتیجه به ترکیب تیم اضافه شود.

به گزارش آوای استقلال، ماشاریپوف بعد از دو بازی مقابل ایران و امارات حضور کامل در این مسابقات و انجام دو پرواز در نهایت به ایران رسید و بعید به نظر می‌رسد که فرصت کافی برای ریکاوری و رسیدن به فرم ایده آل داشته باشد و منطقی‌تر خواهد بود تا کادرفنی تیم این بازیکن را برای دیدار با النصر حفظ کند و استراحت بیشتر او را آماده حضور در لیگ نخبگان کند.
با توجه به اینکه ماشاریپوف مهره ای تاثیرگذار و بدون جانشین برای استقلال به حساب می‌آید مراقبت از او باید اولویت کادرفنی و پزشکی باشگاه باشد و تصمیمات مناسبی نسبت به این ستاره ارزشمند داشته باشد، کسب نتیجه مقابل ذوب آهن بدون حضور ماشاریپوف هم امکان‌پذیر است اما از دست دادن او می‌تواند کل فصل تیم را تحت تاثیر قرار دهد.
البته این شرایط برای کاکوتا هم اتفاق افتاده است با این تفاوت که او برای تیم ملی‌اش به میدان نرفته و آمادگی بیشتری دارد و استقلال می‌تواند با استفاده از بازیکنان جوان تیم مانند اسلامی و کوشکی جای خالی ماشاریپوف را در ترکیب اصلی پر کند.
حضور ماشاریپوف مقابل النصر تیم سابق خود یکی از برگ‌های برنده استقلال خواهد بود که کادرفنی می‌تواند با حفظ این بازیکن و آمادگی بیشتر در آن مسابقه حداکثر بهره را از این ستاره ازبکستانی ببرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43485

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها