حکم سنگین کمیته انضباطی علیه فکری؛ ۴ ماه محرومیت و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه | آوای استقلال
1

حکم سنگین کمیته انضباطی علیه فکری؛ ۴ ماه محرومیت و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

  • کد خبر : 43463
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
حکم سنگین کمیته انضباطی علیه فکری؛ ۴ ماه محرومیت و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه
محمود فکری، سرمربی مس شهربابک به دلیل طرح اظهاراتی جنجالی بعد از جدال با سایپا، 4 ماه محروم و 500 میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

به گزارش آوای استقلال، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در شرایطی در جریان است که حواشی پرشماری در این رقابت‌ها در هفته‌های گذشته رخ داده است. بدون‌شک جنجالی‌ترین اتفاق، بعد از نبرد تیم‌های سایپا تهران و مس شهربابک در هفته پنجم رخ داد؛ جایی‌که محمود فکری، سرمربی مس شهربابک با وجود آنکه تیمش برابر نارنجی‌پوشان در تهران به پیروزی رسیده بود، موضع‌گیری تندی علیه آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت و با ادبیاتی تند و زننده نسبت به فرآیند انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها موضع گرفت.

فکری در حالی با صحبت‌های تند علیه انتخاب سرمربی جدید استقلال موضع‌گیری داشت که بلافاصله، حکم محرومیت موقت او از سوی کمیته انضباطی صادر شد و بعد از صدور این حکم، باشگاه مس شهربابک هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات محمود فکری واکنش نشان داد و حتی زمزمه‌هایی درباره برکناری فکری از هدایت تیم مس هم به میان آمد؛ البته که مدیران باشگاه کرمانی تصمیم‌گیری نهایی در این‌باره را به بعد از صدور حکم نهایی از سوی کمیته انضباطی موکول کردند.

تاوانی سنگین برای صحبت‌های جنجالی
اعضای کمیته انضباطی با توجه به اظهارات فکری که نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی و همچنین دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها بود، صحبت‌های او در زمینه عذرخواهی بابت اظهارات مطرح‌شده را پذیرفتند و با اعمال این عذرخواهی انجام‌شده، محرومیتی ۴ ماهه و جریمه‌ای ۵۰۰ میلیون تومانی را علیه فکری وضع کردند. البته که حکم صادره قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است که باید دید شرایط برای محمود فکری در این کمیته چگونه پیش خواهد رفت.

فکری در خطر برکناری از هدایت مس شهربابک
محمود فکری در شرایطی ۴ ماه از همراهی مس شهربابک محروم شده که این تیم در کورس صعود به لیگ برتر حضور دارد و بدون‌شک محرومیت اعمال‌شده علیه سرمربی نارنجی‌پوشان می‌تواند در مسیر صعود مسی‌ها دردسرساز شود. باید دید با توجه به حکم سنگین صادره از سوی کمیته انضباطی، مسئولان باشگاه مس به سراغ قطع همکاری با فکری خواهند رفت یا او در کسوت سرمربی مس کارش را دنبال خواهد کرد و از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43463

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها